MMS instellingen voor proximus?? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind op de site van proximus volgende zaken, maar ik weet niet goed wat je nu waar moet invullen?? APN (Access Point Name) = ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS instellingen voor proximus??
Ik vind op de site van proximus volgende zaken, maar ik weet niet goed wat je nu waar moet invullen??
APN (Access Point Name) = event.proximus.be Username = mms Password = mms IP = 10.55.14.75 Port = 9201 (for WAP1.0) 80 (for WAP2.0) URL = mmsc.proximus.be/mms Iphone vraagt: APN = event.proximus.be username = mms wachtwoord =mms MMSC = ? Mms proxy = ? maximale mms grootte = ? MMS UA Prof URL = ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het mms'en niet.
Heb voor proxy ook dit nog ingevuld: 010.055.014.075:8080 |
|
||||
|
||||
Proximus gegevens moet je invullen op Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Datanetwerk en dan terugkeren naar Homescherm. Vervolgens toestel uitzetten en herstarten. Zo zou het zeker moeten werken. Kan je mij eens uw Proximus gsm-nr geven, dan doen we een test?
Laatst gewijzigd door DirkRas; 18-06-09 om 00:29. Reden: toevoeging |
|
||||
|
||||
Dit zijn de correcte instellingen:
APN event.proximus.be Gebruikersnaam mms Wachtwoord mms MMSC mmsc.proximus.be/mms MMS-proxy 10.55.14.75 Maximale mms grootte (blanco laten) MMS UA Prof URL (blanco laten) Laatst gewijzigd door DirkRas; 18-06-09 om 00:32. |
|
|||
|
|||
Ik heb alles ingegeven zoals hierboven (DirkRas) maar hij geeft het MMS-icoon) nog steeds niet aan bij SMS
Edit: Na herstarten van iPhone wel! |
|
|||
|
|||
heb het ondertussen ook werkend gekregen
ik bevestig dat bovenstaande gegevens werken! en vergeet niet eens opnieuw op te starten |
|
|||
|
|||
jullie kunnen dus als ik goed begrijp MMS versturen, maar kunnen jullie ook ontvangen ??
|
|
|||
|
|||
Versturen, no problemo
Ontvangen, nog niet geprobeerd... |
|
|||
|
|||
Vullen jullie gewoon die MMS informatie in op de plaats waar je normaal het APN van het mobiel internet moet invullen?
Dus op de plaats Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Mobiel datanetwerk. Hier staat toch normaal internet.proximus.be Kan je dan nog volledig op het internet indien je dit wijzigt naar de MMS instellingen? |
|
||||
|
||||
Verzenden en ontvangen werkt prima.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan kun je alles voor internet invullen (internet.proximus.be) en daaronder staan je MMS-instellingen. Alles werkt perfect onafhankelijk van elkaar! |
|
|||
|
|||
Werkt hier ook
|
|
|||
|
|||
misschien voor diegenen waar het met deze instellingen nog niet zou werken : volgens mij moet je mms eerst activeren in je abonnement. (gratis)
Dit was bij mij tenminste zo. |
|
||||
|
||||
Activatie
Bij Proximus en Mobistar gebeurt die activatie normaal automatisch van zodra je je eerste MMS verstuurt.
|
|
||||
|
||||
http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf
instellingen voor Proximus |
|
||||
|
||||
Jep en ontvangen gaat ook zonder problemen
|
|
|||
|
|||
bij mij staat er geen verdere intellingen voor mms , enkel instellingen voor wap ( apn,gebruikersnaam en wachtwoord) dat is alles. wat is er fout ?
|
|
|||
|
|||
bij mij ook?
|
|
||||
|
||||
normaal staat dat bij je internetinstellingen onderaan
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) | Lancia | Mobile Vikings | 12 | 13-06-11 11:55 |
MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3 | Kenneth the Iphone hacker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-02-10 23:47 |
België: MMS instellingen voor Base? | Darth_Stijn | Overige providers België | 23 | 26-12-09 17:01 |
mms versturen/ontvangen met proximus | GasGasR6 | Archief | 1 | 29-11-09 18:09 |
MMS instellingen Proximus | jumper | Archief | 2 | 07-03-08 14:15 |
|
|