MMS instellingen voor Base? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft ook een Iphone met een Base kaartje in. Maar krijgen MMS maar niet aan de praat Tips?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS instellingen voor Base?
Mijn vriendin heeft ook een Iphone met een Base kaartje in.
Maar krijgen MMS maar niet aan de praat Tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar: Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiele data
Mobiele data: APN: gprs.base.be Gebruikersnaam: base Wachtwoord: base MMS: APN: mms.base.be Gebruikersnaam: base Wachtwoord: base MMSC mmsc.base.be MMS-Proxy: 217.72.235.1 Maximale MMS-grootte: 300000 Informatie updaten, en best telefoon even aan en uit zetten. |
|
||||
|
||||
MMs bij Base
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werkte perfect bij mij, maar het is nog makkelijker om gewoon met je iPhone naar http://iphone.hellofrank.com/ te gaan, en daar de configuratie rechtstreeks te importeren.
|
|
||||
|
||||
ben de ganse middag bezig geweest, instellen, via deze link, aan/uitzetten etc..... geen MMS versturen blijft op einde van alkje hangen. Meer gebeld met Base, ze snappen het niet.
|
|
|||
|
|||
Net eerst manueel getest, zonder succes
daarna nog is via iphone.hellofrank.com, ook zonder succes Heb jij zelf Base als provider taapo? mms wilt niet lukken (bericht wordt niet verzonden) beide keer gereboot Net op site van base gekeken, Bij Iphone 3G MMS instellingen staat dat ze deze op het ogenblik aan het bekijken/testen zijn, en asap de instellingen zullen posten, dus komt hopelijk binnen paar dagen wel in orde http://www.base.be/base/en/home/offe...page.aspx/3641 Laatst gewijzigd door PunkassFender; 19-06-09 om 04:25. |
|
|||
|
|||
Hier alles manueel ingevoerd en met succes hoor.
Wel zorgen dat je geen Tethering mogelijkheden hebt, want dan blijkt het niet te lukken... |
|
||||
|
||||
MMS & Base
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij telefoon settings kan je je eigen telefoonnummer instellen.
Bij mij staat die in deze vorm: +32 47x xx xx xx Kan iemand met werkende mms-settings bij base, even laten weten in welke vorm zijn eigen telefoonnr ingesteld is daar? |
|
||||
|
||||
Gewoon zonder land 048X XX XX XX
|
|
||||
|
||||
Heb nummer ingesteld met "32" ervoor. Dan werkt ie ook in buitenland. Heb alles manueel ingesteld, hetstarten en opeens werkt het wel. Verzenden duurt wel langer dan bijvoorbeeld op een Motorola.
Op de site staan de settings voor iPhone sedert afgelopen week, bij mmsc zeker opletten dat je [url]http://mmsc.base.be ingeeft v Laatst gewijzigd door ikkeg; 29-06-09 om 21:09. |
|
||||
|
||||
Oplossing door Base gemaild. Deze werken.
Zie mail. Beste klant * Eerst en vooral geef Ik u opnieuw de instellingen mee die nodig zijn om uw iPhone MMS compatibel te maken. Gelieve zeker rekening te houden met de laatste regel mbt het herstarten van uw toestel. * Voor wat betreft de MMS settings voor de iPhone 3G kan u de volgende parameters toepassen: * Settings -> *General -> Network -> Data network settings -> APN: mms.base.be Username: base Password: base MMSC:*http://mmsc.base.be Mms-proxy 217.072.235.001:8080 Maximum MMS size: 300000 MMS UA Prof URL: blanco * * Let wel, u dient uw toestel een paar maal te herstarten om deze instellingen correct toe te passen naar het BASE netwerk toe. * Ik wens ook te vermelden dat zou u (via één van de aanbieders hiervan) een (MMS-)profiel hebben opgevraagd om deze dienst te activeren, deze voor conflicten kan zorgen bij uw parameters. Sommige profielen bijvoorbeeld resetten telkens de MMS APN naar gprs.basE.be, wat het verzenden van MMS berichten terug verhindert. Ik raad u dan ook aan om deze te verwijderen. * De beste aanpak lijkt me om eerst uw netwerkinstellingen terug te brengen naar de fabrieksinstellingen (in de algemene instellingen), en dan deze parameters toe te passen. Tenslotte herstart u het toestel enkele malen, en dan zou u in staat moeten zijn om MMS berichten te versturen. * Ik kan u melden dat dit getest en bevestigd is op toestellen ter onzer beschikking. * Ik hoop u hiermee van dienst geweest te zijn. Met vriendelijke groeten Gaëtan BASE support * Kunt u de historiek van de e-mail(s) telkens meesturen voor een vlotte afhandeling van uw vraag? Nog vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren via uw gsm op het gratis nummer 1999 of via e-mail naar BASE.support@kpngroup.be. De nieuwe BASE tarieven op http://www.base.be * -----Original Message----- From: Guy Warson [mailto:guy.w@skynet.be] Sent: Monday 29 June 2009 16:44 To: BASE support Subject: form website : undefined * . firstname : Guy . surname : Warson . street : Europaplein . number : 31/1 . zip : 3630 . city : Maasmechelen . email : guy.w@skynet.be . country : België . situation : ben al sedert 19/06 aan proberen te MMS en, heb reeds meerdere malen gebeld met klantendienst etc.... steeds wordt het probleem "doorgegeven" aan technische dienst. Alle isntellingen zijn reeds 10 maal overlopen aan telefoon en in de baseshop. Toch kan ik geen mms verzenden en ontvangen (éénmaal gelukt op 3 weken) . base_number_zone : 04xxxx . base_number : xxxxxxxx . telephone_type : Apple iPhone 3G . IMEI_number : 01 xxxxxxxxxxxxxx . date_occur : sinds ik bij Base ben . error_message : verzenden mislukt . datause : no . button_submit : Verzenden |
|
|||
|
|||
Net alles letterlijk gedaan zoals in bovenstaande post, werkt nog steeds niet! Ben zowat ten einde raad... iemand nog enig idee??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt vr je reactie! Grtz |
|
||||
|
||||
sms je sturen en dan krijg je antwoord :Beste klant, u kunt nu MMS'en versturen en ontvangen. Ga naar www.BASE.be voor de correcte instellingen voor uw mobiele telefoon. Groet, BASE
|
|
|||
|
|||
Welk sms, en naar welk nummer?
|
|
|||
|
|||
Om MMS te activeren moet je MMS sturen naar het nummer 1912
Je krijgt dan van BASE de bevestiging als het in orde is... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mms instellingen
als ik mijn mms instellingen van mijn provider invul. dan blijven die niet staan. die verdwijnen telkens, dus mijn mms word niet verstuurt. het balkje stopt bij 95 procent.
help groetjes ik heb een 2G |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Base mms | Timmerken | Overige providers België | 5 | 09-05-11 20:47 |
Gemakkelijke tethering + MMS voor Mobi/Proxi/Base | taapo | Overige providers België | 13 | 14-05-10 21:00 |
MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3 | Kenneth the Iphone hacker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-02-10 23:47 |
België: MMS instellingen voor proximus?? | koen_dr | Overige providers België | 25 | 05-08-09 00:06 |
België: Base / MMS / Edge | Soulplayer | Overige providers België | 9 | 01-06-08 17:17 |
|
|