MMS instellingen voor proximus?? discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen MMS'en ontvangen... alles staat normaal gezien weldegelijk goed ingesteld. Ik heb met mijn vorige GSM reeds MMS'en ontvangen op hetzelfde abbo, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen MMS'en ontvangen... alles staat normaal gezien weldegelijk goed ingesteld. Ik heb met mijn vorige GSM reeds MMS'en ontvangen op hetzelfde abbo, dus het is wel vreemd dat dit nu niet lukt... iemand een idee?
Versturen lukt zonder enig probleem ! EDIT: Een beetje te snel gereageerd precies, ik kan wel MMS'en ontvangen van Proximus maar niet van Base blijkbaar. Net gevraagd aan een vriend die ook Proximus heeft om iets te sturen en dit komt onmiddelijk aan. MMS'jes van Base blijven echter weg... vreemd, maar het ligt dus niet aan men instellingen Laatst gewijzigd door PuijkeN; 30-06-09 om 22:00. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zou het kunnen dat dit (mms) enkel werkt voor de 3G iphone,en niet voor de eerste generatie.
Bij mij (eerste generatie maar met laatste 3.0 upgrade) lukt het niet. bij mobile instellingen staat de mms instellingen er niet bij,enkel bij mobiele instellingen: apn,gebruikersnaam en wachtwoord. ik zie bij die wiki dat het ook een 3g is. vandaar mijn vermoeden. Is er iemand die uberhaupt mms werkend heeft gekregen met een eerste generatie iphone (geen 3G)? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Meer Info |
|
|||
|
|||
alles geprobeerd wat er op je link staat (patch geinstalleerd).
Nu krijg ik inderdaad het menu waar ik de mms gegevens kan invullen. Alleen bewaart hij die instellingen niet. Heb alles geprobeerd. Ik vrees dat de combinatie 1ste generatie-proximus-mms een mission impossible is. |
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 2g 8gb en software 3.0.1 als ik wirlymms wil downloaden geeft hij een fout aan.. ik kan alleen wirlymms2 downloaden wat een trial is die ik moet kopen..
is het de bedoeling dat je deze app moet kopen of is hij normaal gratis? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja op de 1st generatie iphone is mms niet mogelijk. Geef het maar op!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) | Lancia | Mobile Vikings | 12 | 13-06-11 11:55 |
MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3 | Kenneth the Iphone hacker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-02-10 23:47 |
België: MMS instellingen voor Base? | Darth_Stijn | Overige providers België | 23 | 26-12-09 17:01 |
mms versturen/ontvangen met proximus | GasGasR6 | Archief | 1 | 29-11-09 18:09 |
MMS instellingen Proximus | jumper | Archief | 2 | 07-03-08 14:15 |
|
|