[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie wel APN, gebruikersnaam en wachtwoord. Waar staat MMSC etc. dan? Kan die invulvelden niet vinden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zie wel APN, gebruikersnaam en wachtwoord.
Waar staat MMSC etc. dan? Kan die invulvelden niet vinden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je naar Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk gaat, heb je verschillende onderdelen. De 1e is mobiel internet (APN, gebruikersnaam en wachtwoord). Daaronder is een tabel voor MMS. Daarin staat alweer APN, gebruikersnaam en wachtwoord, maar ook MMSC en Proxy.
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik goed dat via handmatige instellingen het niet werkte en na inladen vd ipcc -file het nu wel werkt? is dat correct?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor MMS moet je minimaal een iPhone 3G hebben. De 1e generatie ondersteunt dit niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie graag je reactie tegemoet! Wellicht is het toch een mismatch qua instellingen |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij stap voor stap uitleggenhoe ik dat IPCC gedoe "erin laadt" ???
Ik ben heel amish. Ik heb wel itunes 8.2, windows, en 3.0 Verder heb ik op de een of andere manier niet de sms forwarding, en apart deleten opties Dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl/ MMS Proxy: 192.168.251.150:8799 Maximale mms-grootte: 614400 |
|
|||
|
|||
Super bedankt.
Ik had bij APN het volgende staan; APN: live.vodafone.nl en blijkbaar vond hij dat niet leuk. Kortom met deze instelingen werkt het feilloos zowel versturen en ontvangen!! Ik ben blij Dit zijn de juiste instellingen mbt MMS APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl/ MMS Proxy: 192.168.251.150:8799 Maximale mms-grootte: 614400 |
|
|||
|
|||
MMS Vodafone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Naja goed, ik ga toch voor de 3G S |
|
|||
|
|||
MMS INSTELLINGEN UITLEG iPhone 3G (netwerk Vodafone)
MMS INSTELLINGEN UITLEG iPhone 3G (netwerk Vodafone)
Ga naar Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk gaat, heb je verschillende onderdelen. De 1e is mobiele data (APN, gebruikersnaam en wachtwoord). Daaronder is een tabel voor MMS. Daarin staat alweer APN, gebruikersnaam en wachtwoord, maar ook MMSC en Proxy en mms grootte De volgende waarden dien je hier in te vullen; LET WEL: alleen als je Vodafone als netwerk hebt!!!!!! APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl/ MMS Proxy: 192.168.251.150:8799 Maximale mms-grootte: 614400 Laatst gewijzigd door seinfeldje; 18-06-09 om 16:05. |
|
|||
|
|||
MMS via Vodafone
Citaat:
Wireless aan of niet maakt bij mij geen enkel verschil. Allen bedankt voor de tips, super! |
|
|||
|
|||
Wat kost zo'n MMS bij V'fone nou?
Thanx |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
fw 3.0, mms, vodafone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen T-mobile | arnoldg | Odido (T-Mobile) | 1 | 25-12-10 09:38 |
MMs instellingen iphone | dettie | Orange | 2 | 10-09-10 01:37 |
MMS telfort instellingen | arkel99 | KPN | 16 | 08-09-09 23:17 |
Geen MMS instellingen | renspost | Odido (T-Mobile) | 26 | 21-07-09 19:23 |
Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij | Trick9 | Archief | 1 | 17-06-09 17:40 |
|
|