[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer deze bijgevoegde IPCC eens. Zonder dat gekke rode dingetje, niet vergeten te herstarten. Is echte zip-file btw, dus gewoon uitpakken!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probeer deze bijgevoegde IPCC eens.
Zonder dat gekke rode dingetje, niet vergeten te herstarten. Is echte zip-file btw, dus gewoon uitpakken! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb de instellingen van Olaf overgenomen en die werken.
Moest wel ff herstarten (Net als windows ) en mij eigen nummer invullen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat moet ik met dat bestand doen?
Zijn de instellingen op zich niet voldoende?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders: Installeer iTunes 8.2 beta 4 en dan de IPCC installeren. Klik op update zoeken met de ALT (MAC OS) of SHIFT (Windows) ingedrukt, selecteer het bestand en klaar. |
|
|||
|
|||
Het verzenden en ontvangen lukt.
Heb net een MMS ontvangen en zojuist eentje verstuurt |
|
|||
|
|||
Effe voor de goed orde. we hebben het toch over de instellingen bij mobiel datnetwerk / mms...toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok helder!
|
|
|||
|
|||
Heb een simkaart v/h werk! (HP) Helaas heeft mijn baas besloten deze functionaliteit te disablen!!! Heel erg jammer :-(
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn iPhone (2G) geen foto wolkje en ook geen MMS instellingen bij instellingen.
Ik heb 3.0 en de nieuwste iTunes maar ik mag ook niet de IPCC er op zetten. Dan krijg ik error code -24. Wel m'n eigen telefoonnummer bij Phone er in gezet maar dit heeft ook geen effect. Natuurlijk ook even opnieuw opgestart Dit alles met Vodafone. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Misschien helpt het iemand nog: ik heb met de bovengenoemde instellingen voor Vodafone een mms kunnen versturen, ik had eerst hetzelfde probleem dat het versturen op het eind blijft steken en er dan een foutmelding komt.
De oplossing was vrij simpel, maar logisch: wireless uitzetten Waarschijnlijk gaat het versturen van een mms niet als je verbinding hebt via wireless omdat je niet op een wireless-netwerk van vodafone zit? De instellingen gelden immers voor 3G. Bij mij werkt alles nu dus uitstekend. Als ik wil MMS'en zet ik ff 2 tellen wireless uit (ik verbind toch alleen thuis via wireless met mijn eigen netwerk) en het versturen gaat met de (juiste) 3G instellingen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hetzelfde.. Het is me wel gelukt om te versturen, weet alleen nog niet of ik kan ontvangen. Bedankt in ieder geval voor zo ver |
|
|||
|
|||
Citaat:
De ipcc Kan je alleen installeren met iTunes 8.2 Beta 4, zie de tweede post voor de link. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb vanmorgen toch nog geprobeerd om via de SE V630i een mms te versturen. En boven wonder dat lukt!!!
Simkaart weer in de iPhone en hij weer foutmelding! de verzend status balk blijft op het einde hangen....(heb overigens ook Wi-Fi uitgezet, zonder resultaat!) Wellicht toch iets anders wat niet klopt. Ik ben effe door de opties heen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je Mac OS X hebt, dan kan je ook de laatste versie van iTunes gebruiken voor het IPCC bestand. Sluit ITunes, en plak het volgende in de Terminal:
Code:
defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE |
|
|||
|
|||
Ik heb het IPCC bestand geinstalleerd, maar nu is de MMS functie compleet verdwenen uit het toestel
EDIT: Heb het toestel opnieuw opgestart. Het blijkt te werken. Heb iemand een MMS verstuurd. Even kijken of het ook aankomt. Zo ja, dan alvast HARTELIJK BEDANKT!!! Laatst gewijzigd door RHochstenbach; 18-06-09 om 12:39. |
Labels |
fw 3.0, mms, vodafone |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen T-mobile | arnoldg | Odido (T-Mobile) | 1 | 25-12-10 09:38 |
MMs instellingen iphone | dettie | Orange | 2 | 10-09-10 01:37 |
MMS telfort instellingen | arkel99 | KPN | 16 | 08-09-09 23:17 |
Geen MMS instellingen | renspost | Odido (T-Mobile) | 26 | 21-07-09 19:23 |
Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij | Trick9 | Archief | 1 | 17-06-09 17:40 |
|
|