[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) opgelost. iphone uit en aangedaan. nu geen rode uitroepteken. afwachten of de mms aankomt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opgelost. iphone uit en aangedaan. nu geen rode uitroepteken. afwachten of de mms aankomt!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
LET OP!!! Bovenstaande instellingen alleen voor privegebruikers van Vodafone: Hieronder de instellingen voor de zakelijke gebruikers: APN: office.vodafone.nl Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl/ MMS Proxy: 192.168.251.150 Maximale mms-grootte: <mag leeg> Bij mij werkt het. Mezelf een MMS gestuurd en hij komt eindelijk aan. Succes |
|
|||
|
|||
De bovenstaande instellingen werken voor mij ook. Bedankt voor de info!
|
|
|||
|
|||
Instellingen werken bij mij prima! Telefoonnummer invullen wel nodig - formaat maakt volgens mij niet uit. Bij "06 enz" zet die automatisch (06) 21 ..... Bij +31 is bij mij het plusje verdwenen als je de instellingen terugkijkt, mara volgens mij werkt het beide wel...
|
|
|||
|
|||
Ik heb die instellingen verandert, maar ik kreeg een rood uitroepteken. Nu heb ik reset settings gedaan, restart. Maar nu kan ik geen smsjes meer ontvangen, of ze komen pas een een uur later binnen.
Weet iemand een oplossing hiervoor? Thanx |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door corne67; 19-06-09 om 16:28. Reden: foute post |
|
|||
|
|||
het lukt bij mij niet om tel nummer in te voeren er staat onbekend en kan het niet veranderen
|
|
|||
|
|||
Ik raak toch een beetje 'lost'... Ik heb een iPhone 3G, simlock vrij en er zit een Vodafone kaart in. Ik heb OS3.0 geinstalleerd en letterlijk alles gedaan wat er in deze topic staat.
Echter blijft de MMS net voor het einde van het 'verzenden' balkje hangen om na een 2 minuten weer aan te geven dat het verzenden mislukt is. Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
ik heb net een 3.0 update gedaan, zie he;laas geen kans om mms te verzenden, zie geen camere naast tekstveld zoals een maatje mij tipte. Ook een mms die hij zend geeft aan dat ik op internet de mms bij vodafone moet ophalen.?
|
|
||||
|
||||
waar moet je overigens je mijn nummer invullen, bij de instellingen staat bij mij onbekend maar kan het daar niet invullen?
Laatst gewijzigd door sonnyh; 20-06-09 om 20:36. |
|
||||
|
||||
Helvensteijn.com • iPhone OS 3.0: internet tethering met Vodafone
Kijk is op deze site en volg de simpele stappen,zo heb ik tethering aan de praat gekregen en MMS Laatst gewijzigd door Lodewijk69; 21-06-09 om 14:17. |
|
|||
|
|||
@eQuation :
Probeer de link van Lodewijk69 eens. Ik heb bij mij ook eerst tethering aangezet. Dit heb ik via help.benm.at gedaan. Surf via je iPhone naar help.benm.at en select tethering. Vervolgens Nederland selecteren, provider en je kan een profiel downloaden en op je iPhone installeren. Hierna de gegevens van MMS invoeren en dan moet ie het doen. Succes. |
|
||||
|
||||
Hierbij de instellingen voor Vodafone !! MMS
Deze werkt bij mij dus wel op de 3.0
suc6 * APN / toegangspunt: live.vodafone.com of voor zakelijk office.vodafone.nl * Gebruikersnaam: vodafone * Wachtwoord: vodafone * mmsc: http://mmsc.mms.vodafone.nl * IP adres / proxy: 192.168.251.150:8799 achter de proxy moet dus :8799 in gevuld worden * maximale mms : 300000 * mms ua prof url : LEEG LATEN |
|
|||
|
|||
Wi-Fi uitzetten was bij mij ook de oplossing....
|
|
|||
|
|||
met deze instellingen gaat het wel werken.
APN: live.vodafone.com (voor zakelijke abonnees: office.vodafone.nl) Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone En voor MMS zijn dit ze: APN: live.vodafone.com (voor zakelijke abonnees: office.vodafone.nl) Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl:80 Mms-Proxy: 192.168.251.150:8799 Maximale mms-grootte: 300000 MMS UA Prof URL: leeg laten |
|
|||
|
|||
ActivateMMS2G geinstalleerd op mijn iPhone 1.0 (FW 3.0).
Ik krijg het maar niet voor elkaar; mms verzenden blijft hangen op het laatste stukje om te eindigen met een niet-verzonden foutmelding. Ik heb de instellingen zoals hierboven geprobeerd, maar blijkt dat iPhone steeds APN, Gebruikersnaam en wachtwoord eruit gooit. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Same here
|
|
|||
|
|||
Heb inmiddels ook verschillende ipcc files geprobeerd (check hier om itunes 8.2.0.23 aan te passen zodat hij ipcc files lust), waardoor hij APN, gebruikersnaam en ww wel onthoudt, maar het probleem blijft bestaan. Irritant dus.
Ik heb het vermoeden dat ActivateMMS2G gewoon niet lekker werkt. Laatst gewijzigd door Rio; 29-06-09 om 14:59. |
|
||||
|
||||
|
Labels |
fw 3.0, mms, vodafone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen T-mobile | arnoldg | Odido (T-Mobile) | 1 | 25-12-10 09:38 |
MMs instellingen iphone | dettie | Orange | 2 | 10-09-10 01:37 |
MMS telfort instellingen | arkel99 | KPN | 16 | 08-09-09 23:17 |
Geen MMS instellingen | renspost | Odido (T-Mobile) | 26 | 21-07-09 19:23 |
Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij | Trick9 | Archief | 1 | 17-06-09 17:40 |
|
|