//

Skype via Vodafone netwerk werkt slecht

Skype via Vodafone netwerk werkt slecht discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3G Unrestrictor geïnstalleerd maar skype werkt erg slecht, mensen horen mij erg slecht of helemaal niet en andersom ook. Met t-mobile simkaart werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-10, 13:57
mirsalimov's schermafbeelding
mirsalimov mirsalimov is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard Skype via Vodafone netwerk werkt slecht

Ik heb 3G Unrestrictor geïnstalleerd maar skype werkt erg slecht, mensen horen mij erg slecht of helemaal niet en andersom ook.

Met t-mobile simkaart werkt skype prima.

Zou het komen door het verschil bij gewone "internet blox" en "internet totaal blox" van vodafone? Ik heb gewone "internet blox"

Heeft iemand ook ervaring met skype via vodafone netwerk?

UPDATE: Heb net vodafone "internet totaal blox" aangesloten maar skype wekt nog steeds slecht.

Klantenservice van vodafone gebeld maar ik kreeg standaard verhaal dat de instellingen van skype zijn niet goed ingesteld waarop ik zei dat het met t-mobile skype gewoon werkt antwoord was leuk ja meneer dan moet u maar naar t-mobile overstappen

Op vodafone forum ben ik volgende bericht tegen gekomen. Ik ben in iedere geval niet alleen.

Laatst gewijzigd door mirsalimov; 06-05-10 om 15:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-10, 19:09
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

ze knijpen skype service. zodra jij een skype verbinding opzet met je mobiel dan wordt het snoehard geknepen

datis de reden waarom je niet doorkomt of slecht geluid hebt
  #3  
Oud 02-11-10, 19:14
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens mij is VoIP bij Vodafone niet toegestaan. En dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat het niet (goed) werkt, zoals de vorige spreker al aangeeft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Viber werkt niet meer via Vodafone 3G netwerk flebbes iPhone Apps 7 11-04-11 14:36
Vodafone 3G Skype, afwisselend resultaat forrestgumpx Vodafone 0 26-10-10 09:55
iPhone: Slecht netwerk na jailbreak iphone 4 stenk001 Jailbreak 1 15-10-10 20:10
Skype via 3G zonder jailbreak (Vodafone) Graf Zum Kotzen Vodafone 1 13-10-09 00:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.