iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Micro-sim Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/63456-micro-sim-vodafone.html)

firestarter 29-07-10 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment (Bericht 505408)
Vroeg ik mij alleen nog af of ik het abonnement tussentijds kan verhogen.

Ik heb, naar alle waarschijnlijkheid, aan 190 minuten genoeg (gemiddeld bel ik nu 100 minuten en sms 50 berichten p.m.). Voor twee euro meer kan ik al 300 minuten hebben, maar ja... Als ik de minuten niet meeneem naar de volgende maand is dat sonde (zelfs voor die € 2,-).

Wil ik na vier maanden toch van 190 naar 300 minuten, kan dat dan gewoon?

Ja dat kan alleen dan gaat je abo met €20,- omhoog. De kortingen ben je kwijt.

Als ik het goed begrijp is er nog niemand hier op het forum met een microsim van Vodafone?

Kan ik dan morgen mn iPohne 4 uberhaubt wel activeren/opstarten/gebruiken?

Het zal toch niet zijn dat ik een heel weekend met een iPhone 4 zit die vraag om iTunes?

maarten85 29-07-10 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firestarter (Bericht 505428)
Ja dat kan alleen dan gaat je abo met €20,- omhoog. De kortingen ben je kwijt.

Als ik het goed begrijp is er nog niemand hier op het forum met een microsim van Vodafone?

Kan ik dan morgen mn iPohne 4 uberhaubt wel activeren/opstarten/gebruiken?

Het zal toch niet zijn dat ik een heel weekend met een iPhone 4 zit die vraag om iTunes?

ik heb mijn sim bijgeknipt en ging prima..

vasco 29-07-10 22:28

Ik heb vanmiddag zonder problemen een micro sim bij vodafone maastricht opgehaald. Eerst wilden ze de iphone zien, die ga ik morgen pas halen, heb de factuur laten zien en de micro sim gewoon mee gekregen.
Ik heb zelf een anwb sim only abonnement voor bellen+sms+web prima tevreden over.

Persmoment 30-07-10 00:26

Vandaag gesproken met filiaal Vodafone in Amsterdam... Hadden nog geen microsim, maar hij verwacht het zeer binnenkort (,,over twee weken zal het er wel zijn ja''). Komt mij goed uit.

Mmm... ik bel nu voor 150 minuten per maand, 190 minuten is genoeg, maar ga ik met een iPhone niet meer bellen? Gok wagen voor 190 minuten of 2 euro per maand meer bijbetalen en een overvloed aan belminuten (lees: 300) hebben?

mcbbvb 30-07-10 08:13

ik zou iets hoger gaan zitten. die 2 euro over twee jaar scheelt maar 24 euro en dan weet ik je in ieder geval dat je nooit over je bundel heen gaat. dan hoef je er ook nooit rekening mee te houden of je nog belminuten hebt. vind ik zelf wat fijner. ik had ook aan 300 min genoeg maar heb voor de zekerheid 450 min genomen. vind ik de 2 euro wel waard.

Cynt76 30-07-10 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vasco (Bericht 505533)
Ik heb vanmiddag zonder problemen een micro sim bij vodafone maastricht opgehaald. Eerst wilden ze de iphone zien, die ga ik morgen pas halen, heb de factuur laten zien en de micro sim gewoon mee gekregen.
Ik heb zelf een anwb sim only abonnement voor bellen+sms+web prima tevreden over.

Bij mij zeiden ze dat ik een Vodafone MicroSim kon ophalen bij de apple store. Maar....de microsim moest (volgens de VF Groningen) ten allen tijde worden geactiveerd in de VF winkel. Volgens heb was het onmogelijk om dat zelf te doen...omdat vanwege nummerbehoud de nieuwe sim gekoppeld moet worden aan je nummer.

firestarter 30-07-10 16:00

Ik heb van ellende mijn sim geknipt. Vodafone heeft hier een fout begaan.

En hoe durven ze er 11 euro voor te vragen. Bij vodafone zijn SIM wissels gratis normaal gesproken.

Gek 30-07-10 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vasco (Bericht 505533)
Ik heb vanmiddag zonder problemen een micro sim bij vodafone maastricht opgehaald. Eerst wilden ze de iphone zien, die ga ik morgen pas halen, heb de factuur laten zien en de micro sim gewoon mee gekregen.
Ik heb zelf een anwb sim only abonnement voor bellen+sms+web prima tevreden over.

Wtf, ik heb vanmiddag naar de klantenservice gebeld van vodafone en daar vertelden ze mij dat ze de mircosim in de winkel verkochten.
Ik gelijk naar de winkel van vodafone (in maastricht), waar het vrij druk was en ik een half uur heb gewacht, en toen vertelde die medewerker dood leuk dat ze er nog geen hadden.
Ze hadden er wel voor de ipad, maar niet voor de iphone. :confused:
Hij zei dat hij verwachte dat ze ze de volgende week zouden hebben.
En dan lees ik nu op het forum hier dat iemand anders er één heeft gekregen, wat een oplichters !!!:mad:

Mystery X 30-07-10 16:38

Er is toch geen specifieke micro sim voor de IPad óf IPhone? Je hebt gewoon een micro sim, die je zowel in de IPad als de IPhone kunt doen. Voor zover ik het in elk geval heb begrepen!

Cynt76 30-07-10 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X (Bericht 506790)
Er is toch geen specifieke micro sim voor de IPad óf IPhone? Je hebt gewoon een micro sim, die je zowel in de IPad als de IPhone kunt doen. Voor zover ik het in elk geval heb begrepen!


De microsims zijn exact dezelfde. Het is maar net wat voor abonnement je afsluit of wat voor diensten je er aan koppelt....

Je kunt gewoon een microsim ophalen bij de Apple store en die dan bij de VF winkel laten activeren.

Gek 30-07-10 16:49

om eerlijk te zijn zou ik het niet weten :confused:
maarja, als zij me vertelle dat ze er geen voor de iphone hebben dan geloof ik dat maar he. het lijkt me toch dat zij er verstand van hebben.

fener33 30-07-10 17:18

Je kan gewoon bij Vodafone in Utrecht micro sims halen. Spreek uit ervaring

Gek 30-07-10 17:22

Gvd, ze bezeiken me dus gewoon :mad: binnenkort nog maar eens terug gaan, en me dan 1tje eisen.

Cynt76 30-07-10 17:26

Volgens mij zeggen ze ook steeds maar wat...Ik ben ook in Utrecht geweest eergisteren (beide winkels) en ze zouden pas maandag 2 aug komen zeiden ze....

Ook hier in Groningen zeggen ze maar wat hoor....En de klantenservice al helemaal....die kletsen echt uit hun nek.

fener33 30-07-10 17:33

Nou, ik kwam alleen in de grote vodafone winkel over die kleine kan ik niks zeggen. Hij liep naar achteren en kwam terug met een microsim kaart. En in een kort gesprek gaf hij aan dat er een zending binnen was gekomen

Dejive 30-07-10 20:53

Kortom, niet alleen bij T-mobile is het een zootje. Van mijn neef ook begrepen dat ze inderdaad over de telefoon hebben gezegd dat ze in de winkels liggen..hij vervolgens naar de winkel bellen..en die hadden ze niet..vaag

vasco 30-07-10 22:06

denk dat in maastricht de ene er iets van af weet en de andere weer helemaal niks.. hoor ook van andere die moeten betalen en ik heb ze gratis meegekregen..
de sim voor een ipad of iphone is exact hetzelfde

Mwfadebeer 30-07-10 22:30

Vandaag ook in Den Bosch leverbaar en gratis meegekregen. Werkte in een keer in de iPad.

edmundthomas 31-07-10 19:38

Vandaag langs Vodafone winkel in Amsterdam en gevraagd voor een microsim voor mijn iphone 4. In eerste instantie moest ik zelf een gewone sim zelf knippen. Als het niet zou lukken, zou ik er gratis nog 1 krijgen. Later ging de medewerkster even naar achteren en kwam terug met een ipad microsim. Ze wisten zelf niet of ik daarop bereik zou krijgen in een iPhone. Raar, lijkt me identiek hetzelfde. Toch geprobeerd en het werkt perfect.

punt83 31-07-10 19:53

Ook vandaag een vodafone micro-sim opgepikt bij de winkel. Was ook in principe voor de iPad, maar werkt perfect! En kosteloos!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.