iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/)
-   -   Micro-sim Vodafone (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f110/vodafone/63456-micro-sim-vodafone.html)

Runningyvon 31-07-10 21:21

Gisteren in Zeist een abonnement afgesloten voor mijn nieuwe simlockvrije iphone 4. Microsim hadden ze net binnen, dus ik hoefde gelukkig niet te wachten :)

dizzybas 31-07-10 23:36

Vandaag gewoon gehaald (kosteloos) bij de Vodafone shop in Leidschendam. Ze hadden een hele stapel. Geen moeilijke vragen, gelijk meegekregen.

Persmoment 31-07-10 23:53

Moet ik eerst een abonnement (Sim Only) afsluiten en dan pas langs de winkel om het kaartje om te ruilen voor een microsim? Of is het andersom...

dizzybas 31-07-10 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment (Bericht 508713)
Moet ik eerst een abonnement (Sim Only) afsluiten en dan pas langs de winkel om het kaartje om te ruilen voor een microsim? Of is het andersom...

Ik denk dat je gewoon in de shop beide tegelijk kunt doen. Abbo afsluiten en gelijk microsim meenemen.

darkmanx 01-08-10 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dizzybas (Bericht 508699)
Vandaag gewoon gehaald (kosteloos) bij de Vodafone shop in Leidschendam. Ze hadden een hele stapel. Geen moeilijke vragen, gelijk meegekregen.


Ligt vlak bij mij in de buurt. Ik heb nu mijn sim geknipt, maar heb natuurlijk liever een microsimkaart. Zijn er verder nog voordelen aan verbonden als je ee microsim hebt ?

Maakt het voor je abbonement iets uit ? Ik heb een vodafone basis voor twee jaar een aantal maanden geleden afgesloten vandaar

gn!uz 01-08-10 03:51

Welke gegevens hebben ze nodig om je microsim te activeren? Ik heb nl. een zakelijk abbo via mijn werkgever en dan kun je vrij weinig volgens mij...

mailman001 01-08-10 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runningyvon (Bericht 508555)
Gisteren in Zeist een abonnement afgesloten voor mijn nieuwe simlockvrije iphone 4. Microsim hadden ze net binnen, dus ik hoefde gelukkig niet te wachten :)


Das mooi wou maandag even bellen, maar ga maar meteen een halen :D

rollotomassi 01-08-10 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door punt83 (Bericht 508439)
Ook vandaag een vodafone micro-sim opgepikt bij de winkel. Was ook in principe voor de iPad, maar werkt perfect! En kosteloos!

Eergisteren gebeld met de Vodafone Spuistraat in Den Haag en daar zijn ze leverbaar.
De reseller die in het centrum van den Haag zit kan microsims leveren van VF,hij had nog 100 stuks.
Kan het nu zo zijn dat als een Vodafone winkel de microsim niet heeft en je levert wel een VF-MicroSIM aan (deze kon de reseller leveren origineel van VF) kan diezelfde VF-winkel het dan wel activeren met jouw nummer ?

Als je een SIMkaart nu zelf zou knippen moet je dan alsnog terug naar de Vodafone winkel om wat te activeren?
Mijn SIMkaart is 2,5 jaar oud en ik heb internet-blox bij mijn abo.

Cynt76 01-08-10 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rollotomassi (Bericht 508887)
Eergisteren gebeld met de Vodafone Spuistraat in Den Haag en daar zijn ze leverbaar.
De reseller die in het centrum van den Haag zit kan microsims leveren van VF,hij had nog 100 stuks.
Kan het nu zo zijn dat als een Vodafone winkel de microsim niet heeft en je levert wel een VF-MicroSIM aan (deze kon de reseller leveren origineel van VF) kan diezelfde VF-winkel het dan wel activeren met jouw nummer ?

Als je een SIMkaart nu zelf zou knippen moet je dan alsnog terug naar de Vodafone winkel om wat te activeren?
Mijn SIMkaart is 2,5 jaar oud en ik heb internet-blox bij mijn abo.


Ja hoor, dat wordt bij ons zelfs aangeraden. De VF winkel heeft ze nog niet en die zeggen: "ga maar even naar de MacMe (=reseller) en haal daar maar ff een MicroSim, kom dan terug en dan activeren wij hem voor je".

Dus geen probleem...

Als je je oude sim bijknipt, hoef je hem niet te activeren, dat is ie al......
En ook aan je oude sim kun je elk abonnement hangen dat je wilt. Ik heb al jaren dezelfde sim en ben nu al aan mijn derde abonnement, dus dat kan wel.

maddutchy 01-08-10 13:05

dus ik kan gewoon naar zeist of utrecht gaan? en m,n huidige sim kostenloos omruilen tegen een micro sim of wordt het dan een duo met een gewone sim en een micro sim?

webgangster 01-08-10 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy (Bericht 509190)
dus ik kan gewoon naar zeist of utrecht gaan? en m,n huidige sim kostenloos omruilen tegen een micro sim of wordt het dan een duo met een gewone sim en een micro sim?

ik denk zelf dat het geen duo sim is omdat ik daar vanuit ga heb ik pas geleden een duo sim pack gekocht en deze geknipt. Heb nu een duo sim met 1 micro sim en 1 normale ;) Nadeel is wel dat als je 1 verknipt je niks meer hebt aan het duo pack :P

Persmoment 01-08-10 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dizzybas (Bericht 508719)
Ik denk dat je gewoon in de shop beide tegelijk kunt doen. Abbo afsluiten en gelijk microsim meenemen.

Ik kan het Sim Only abonnement alleen via internet afsluiten (ANWB-kortingsactie via internet), vandaar eigenlijk... Zijn jullie bekend met deze actie?

Weet niet wat eerder afgesloten moet worden. Dank vast!

Cynt76 01-08-10 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment (Bericht 509595)
Ik kan het Sim Only abonnement alleen via internet afsluiten (ANWB-kortingsactie via internet), vandaar eigenlijk... Zijn jullie bekend met deze actie?

Weet niet wat eerder afgesloten moet worden. Dank vast!

Je kunt met de sim die je bij je abonnement krijgt naar de VF winkel. Daar activeren ze een microsim voor je en deactiveren ze je oude sim.

Dejive 01-08-10 19:08

Bestaat die ANWB actie dan nog? Heb je een linkje??

runner70 01-08-10 19:13

Hoe is het afgelopen met die mensen die een abon. via tv gids hebben afgesloten? eur 11.95 voor 400 min/sms?

ym1983 01-08-10 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejive (Bericht 509657)
Bestaat die ANWB actie dan nog? Heb je een linkje??

Linkje: https://directsales.vodafone.nl/anwb/orderform/582
Ik heb afgelopen week via de koerier mijn contract ontvangen (de week ervoor besteld met nummerbehoud), ik moet alleen nog even de reguliere sim omlaten wisselen voor een microsim.

Emper 02-08-10 18:43

Oooh en ik belde vanmiddag de klantenservice van Vodafone en de dame aan de lijn (die overigens heel vriendelijk was) vertelde dat de Vodafone shops nog een micro-sims hadden ontvangen en dat ik hem bij de Mediamarkt kon kopen en dat ze hem daar ook zouden activeren....
Nou ik ga donderdagavond wel even langs de Vodafone shop in Amstelveen. Bovendien wacht ik nog op mijn Iphone 4 en het duurt denkt ik nog een week of 3 voordat ik die heb dus alle tijd. Bovendien als het me lukt om mijn sim te verknippen kost het me niks, dus misschien dat eerst proberen....
Wat kost een micro-sim?

Dejive 02-08-10 19:17

Heb via de tvgids een vodafone actie gedaan..11,95 voor 400 minuten/sms/web per maand..superaanbieding.
Maar ik krijg dus morgen een gewone sim, heb hier de plaatselijke Vodafone winkel gebeld en ze zeiden me dat ik met die gewone simkaart naar de Vodafone winkel kon gaan en het daar laten omzetten in een micro-sim kaart

mailman001 03-08-10 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dejive (Bericht 509657)
Bestaat die ANWB actie dan nog? Heb je een linkje??


Hier is de link:

https://directsales.vodafone.nl/anwb#category6


Prima service, na het invullen werd ik netjes gebeld om een afspraak te maken wanneer ze langs konden komen om de simkaart te leveren. Nu alleen nog wachten op mijn iphone 4 zoals zovelen :D

Maxman 06-08-10 13:54

Je loopt winkel binnen zegt ik wil een micro sim. Je geeft je telefoonnummer. Ze stoppen micro sim in je telefoon en hoppa het werkt.

Top service van vodafone :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.