//

Vodafone zorgeloos internet blox probleem

Vodafone zorgeloos internet blox probleem discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Vodafone bel+sms+web abonnement. Hierin zat over de gehele looptijd zorgeloos mobiel internet (= blox). Nu log ik net in op Mijn Vodafone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-10, 16:30
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard Vodafone zorgeloos internet blox probleem

Ik heb een Vodafone bel+sms+web abonnement. Hierin zat over de gehele looptijd zorgeloos mobiel internet (= blox).

Nu log ik net in op Mijn Vodafone om de blox sms info (volgens klantenservice om te zien hoeveel SMS-en ik nog kan versturen) te activeren.
Hierna krijg ik 2 sms-jes.
1. Blox SMS info geactiveerd vanaf 1-10-2010
2. Blox zorgeloos mobiel internet afgemeld vanaf 30-9-2010

Ik schrok, want dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling. Kreeg ook geen waarschuwing ofzo.
Ik heb direct gebeld met de klantenservice en die zeggen dat die blox-wijzigingen niet zijn doorgekomen en dat mijn zorgenloos mobiel internet gewoon doorgaat, zoals de bedoeling is. Gewoon de gehele looptijd van het abonnement. Hij zij: "je kunt de sms als niet verstuurd beschouwen".

Maar ik ben toch een beetje huiverig...straks heb ik ineens geen internet blox meer en betaal ik me ineens helemaal blauw...

Heeft iemand dit eerder gehad of weet iemand wat dit kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-10, 21:46
gie gie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Volgens mij haal je 2 zaken door elkaar.

Je zegt;
Citaat:
Ik heb een Vodafone bel+sms+web abonnement. Hierin zat over de gehele looptijd zorgeloos mobiel internet (= blox).
Maar dat klopt niet. Dat wil zeggen, het laatste deel klopt niet. Het abonnement bevat mobiel internet, maar dit gaat niet via blox.
Ik heb zelf precies zo'n abonnement; keurig onbeperkt internet hoor, zonder extra kosten.
  #3  
Oud 17-09-10, 13:38
krotwijk krotwijk is offline
Banned
• iOS 7.0.1
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: GB
Berichten: 3
Stuur een bericht via ICQ naar krotwijk Stuur een bericht via Instant Messenger naar krotwijk Stuur een bericht via Yahoo naar krotwijk
Standaard Zorgeloos is niet zorgeloos

Ik heb dus voor de galaxy s een bel, sms + web abo afgesloten afgelopen juni
Dit bevat dus zorgeloos web.
Vandaag de melding dat als ik weer over de 800 mb dataverkeer kom ze genoodzaakt zijn de internetsnelheid te verminderen. daar ga je dan met je internet telefoon!
Bij t-mobile nooit klachten met de iphone abo's en nu voor een keer vodafone genomen en beginnen ze gelijk te zeiken.
En geven ze als advies om minder streaming video en internet radio te gebruiken.

Heet dit dan zorgeloos web? In mijn ogen dus niet!
  #4  
Oud 17-09-10, 16:52
huibregt huibregt is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 212
Standaard

Tot voor kort hoorde je nooit iets over teveel internetgebruik van Vodafone (zit er zelf 2 jaar bij). Sinds ze de nieuwe abbo's alleen met vaste datalimieten verkopen gaan ze ineens zeuren over te veel gebruik bij fup abbo's.
De verwachting is dat alle andere providers ook veel strenger gaan kijken naar het dataverbruik en eventueel maatregelen nemen.
  #5  
Oud 18-09-10, 00:00
wolters wolters is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

heb dit net zelf ook gehad. ik zette een blox aan en kreeg dezelfde 2 smsje dat. en dat mijn zorgeloos online afloopt op 30/09/2010 ik heb een htc desire met een sms+bel+web abonnement weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone BloX Internet profit42 Vodafone 241 13-10-11 13:13
Vodafone blox,zorgeloos internet cesaf Vodafone 4 01-01-10 14:03
Blox zorgeloos internet Maaike_20 iPhone algemeen 0 19-12-09 21:26
Hoe activeer ik mijn vodafone zorgeloos internet? supergabs14 Vodafone 2 03-10-08 22:24
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet hma Archief 9 23-04-08 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.