instellingen mail versturen vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik kom er niet uit, kan wel mail ontvangen maar niet terug sturen. heb iphone 1.1.1 instellingen uitgaande mail: authsmtp.vodafone.nl:110 ( heb ook al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
instellingen mail versturen vodafone
hoi,
ik kom er niet uit, kan wel mail ontvangen maar niet terug sturen. heb iphone 1.1.1 instellingen uitgaande mail: authsmtp.vodafone.nl:110 ( heb ook al zonder en met 25 geprobeert) gebruikersnaam: mail06........... passwoord: ook ingevuld geavanceerd:gebruik ssl uit wie kan mij helpen ga morgen middag weer naar buitenland en het werkt nog steeds niet!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bel even naar vodafone helpdesk. Zij kunnen je stap voor stap helpen.
|
|
|||
|
|||
email
Ik heb vodafone al 4 x aan de telefoon gehad, zodra je begint over een Iphone zeggen ze dat ze het niet weten!
|
|
||||
|
||||
Hoe wil je ze versturen, via Wi-Fi of gprs?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
email via vodafone
Hoi
stap voor stap : instellingen general edge apn = live.vodafone.com username = vodafone password = vodafone het werkt. natuurlijk moet je wel je account instellen gprs groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instellingen iPad Vodafone | Wavezz | iPad algemeen | 2 | 27-08-10 22:39 |
E-mail versturen | Lancia | iPhone algemeen | 3 | 18-08-10 21:05 |
Vodafone tethering en mails versturen | jvdv23 | Vodafone | 1 | 05-07-10 15:35 |
Mail versturen via 3G. | GRi23 | iPhone algemeen | 0 | 24-02-09 22:01 |
instellingen Tefort voor versturen mail ?? | baystar | Overige providers Nederland | 1 | 29-07-08 12:02 |
|
|