iphone carrier bestanden discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hooihooi, Ik ben vrij onhandig bezig geweest. Ik heb in de carrier Vodafone_ NL 4 of 5 bestanden overschreven met andere files. En nu werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone carrier bestanden
hooihooi,
Ik ben vrij onhandig bezig geweest. Ik heb in de carrier Vodafone_ NL 4 of 5 bestanden overschreven met andere files. En nu werkt mijn mobiel netwerk niet meer. Ik wilde de vodafone logos laden, maar dat is dus niet helemaal goed gegaan. Kan iemand die files uit die folder even naar mij mailen in een zipje: kevin-vw@hotmail.com Dan zet ik die oude files er weer in en dan dekn ik dat alles weer moet werken, ik heb geen zin om mijn iphone helemaal te herstellen want dat heb ik vorige week nog gedaan! Nou hopelijk kan iemand me helpen! groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 JB + toekomstige carrier unlock | markvn | Jailbreak | 10 | 29-12-10 02:50 |
Carrier | learjet | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 20:52 |
[iPhone 3G] Geen Carrier tekst meer. | Kersentaart | Archief | 5 | 14-05-09 19:32 |
Na Jailbreak FW2.2 iPHone 3G geen ontvangst met carrier meer... | koruephiroth | Archief | 4 | 18-01-09 15:32 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
|
|