vodafone tegoed en verbruik discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, Ik keek net nog even op mijn vodafone.nl bij tegoed en verbruik, en nu zag ik dat er extra's bij stonden, zorgeloos web tegoed. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vodafone tegoed en verbruik
hey,
Ik keek net nog even op mijn vodafone.nl bij tegoed en verbruik, en nu zag ik dat er extra's bij stonden, zorgeloos web tegoed. Dit vind ik raar want ik heb dit niet aangevraagd want ik heb nog een fub abonnement. Nou is mijn vraag of jullie dat ook hebben? Ik zal proberen een screenshot bij te voegen zodat jullie weten wat ik bedoel. Groetjes Mark-Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
sreenshot is niet gelukt zo te zien
|
|
|||
|
|||
Er staat een link onder je tegoed: Waarom zie ik een bundelgrootte bij mijn Zorgeloos Internet BloX?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zag dit afgelopen week ook ineens bij mijn tegoed.
Heb klantenservice hierover gemaild en heb netjes een reactie gehad, dat ik FUP heb. Dezelfde dag was ineens bij mij het internet tegoed vertiendubbeld , en de dag erna gewoon weggehaald. het mailtje van hun bewaar ik uiteraard erg goed!! Ik raad aan om de klantenservice te mailen. Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tegoed opvragen my.vodafone.nl | elektroshokk | Vodafone | 20 | 29-12-10 19:11 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Windows: Giftcard tegoed | spysical | iTunes | 2 | 12-07-09 16:57 |
Windows: Tegoed Itunes en Tegoed Iphone samenvoegen | Solari | iTunes | 0 | 29-04-09 10:16 |
Windows: Itunes tegoed verdienen | appelmoesje | iTunes | 4 | 03-03-09 18:52 |
|
|