Ipad wifi met Prepaid buiteland internetkaartje? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Kort maar krachtige vraag : Is het mogelijk om een kaartje van internet, Zo'n prepaid kaartje voor het buiteland in je Ipad 2 wifi te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad Wi-Fi met Prepaid buiteland internetkaartje?
Kort maar krachtige vraag :
Is het mogelijk om een kaartje van internet, Zo'n prepaid kaartje voor het buiteland in je Ipad 2 Wi-Fi te stoppen? Of kan het alleen bij een 3g versie? Ik hoop antwoord (: Met vriendleijke groet Jeffrey Koopman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je een nl/B prepaid kaartje in je Wi-Fi only ipad stoppen? volgens mij niet, lijkt me dus ook vrij logisch dat je geen prepaid buitenlands erin kan stoppen ook!!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
ipad verbinden met Wi-Fi ??? | doralien | Wi-Fi | 3 | 23-06-11 16:13 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
Prepaid iPad 3g | Anfroy | iPad algemeen | 6 | 26-03-11 19:39 |
iPad abbo in buiteland verplicht? | swenvdheuvel | iPad algemeen | 6 | 22-04-10 12:55 |
|
|