mail discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Ik heb al een poosje lopen zoeken.. er zijn zeer veel forums maar nergens staat echt een duidelijke en effectief antwoord op deze vraag. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail
hoi,
Ik heb al een poosje lopen zoeken.. er zijn zeer veel forums maar nergens staat echt een duidelijke en effectief antwoord op deze vraag. Ik heb een @home email adres... zodra ik thuis op het wi-fi netwerk zit is er niets aan de hand.. binnen halen en verzenden van mails lukt prima! Zodra ik elders ben kan ik geen mail meer verzenden. wel ontvangen!! Ik heb een vodafone abbonement. wie weet wat ik in mijn stellingen moet veranderen> Thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|