hoe gebruiken duel sim,bij aanschaf Ipad? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik wil een ipad met 3g aanschaffen,maar wie weet hoe en of ik dan zomaar een duel simkaart kan aanschaffen,en of ik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe gebruiken duel sim,bij aanschaf Ipad?
beste mensen,
ik wil een ipad met 3g aanschaffen,maar wie weet hoe en of ik dan zomaar een duel simkaart kan aanschaffen,en of ik dan maanmdelijks aan meer kosten zit. b.v.d. Groeten Denis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je geen dual sim nodig. Personal Hotspot inschakelen op je iPhone. dan op iPad Wi-Fi inschakelen en je hotspot opzoeken (wel een wachtwoord instellen anders surft iedereen in je buurt gratis met je mee op jouw databundel).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad hoe werkt dat nu als je word bestanden wilt gebruiken? | marcusO | iPad Apps | 5 | 06-03-12 14:03 |
hulp bij aanschaf I pad | nijskarel | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 15-01-12 01:04 |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
Hulp bij aanschaf iPad | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 52 | 22-04-10 17:55 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|