iphone 4S 16GB aanbieding discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteren ook de witte iPhone 4 8GB voor iemand besteld (is genoeg voor haar). Komt vandaag al binnen en dan na 3 maanden de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Heb gisteren ook de witte iPhone 4 8GB voor iemand besteld (is genoeg voor haar). Komt vandaag al binnen en dan na 3 maanden de abbo overzetten naar het laagste bedrag. Op deze manier toch een mooi aanbod
|
|
|
||||
|
||||
ga op Facebook naar KPN Webcare en laat een bericht achter.
https://www.facebook.com/kpnwebcare Ze vragen om je telefoonnummer in een PB en bellen je terug. Ik heb dankzij hun vorig jaar juni de Iphone 4 16GB gratis gekregen |
|
||||
|
||||
Op de site staat nu: Huidige acties en prijzen geldig tot 3 april 2012.
Dan schaf ik op 2 april de actie wel aan. Aangezien dan ook de nieuwe XL deals van KPN bekend zijn.. |
|
||||
|
||||
Wat je wel bij moet vermelden is dat je vast zit op 100 MB als je hem op de laagste tarief zet. Bij €30,- heb je maar 100 MB. En zo'n internet bundel is tegenwoordig erg duur waar je zeker weer €45 betaalt voor die 9 maanden.
Aanbod is wel goed
|
|||
|
|||
Citaat:
je kan het nu zo zien. Je hebt bijna de los prijs van de Iphone 4S betaald en het abonnement is nu dan gratis |
|
|||
|
|||
Precies, een prima deal om aan een iPhone te komen. Negen maanden is te overzien, opletten met je verbruik en waar mogelijk Wi-Fi gebruiken.
Bovendien kan je bij KPN een extra bundel aanzetten van 250mb per maand voor 5 euro, die pas gaat lopen als je daadwerkelijk over je 100mb heen gaat. Zolang je netjes onder de honderd blijft hoef je die 5 euro dus ook niet te betalen. Ik vind dat een prima oplossing zo. De eerste 3 maanden hoef je natuurlijk helemaal nergens op te letten met zo'n abo |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je hem al besteld? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb via shopkorting.nl besteld en krijg daar nog eens €12,50 van terug Dus kom ik eigenlijk op €555-€12,50=€542,50 LET OP. De aanbieding is per 2 april veranderd naar 3 maanden 50% korting op alle 1 jarige kpn bel/sms/web abonnementen!!! Nu is het 3 x €50=€150 9 x €30=€270 aansluitkosten €30 iphone 4S 16GB €167 verzendkosten €6,95 (TNTPOST) of €12,95 (24 uur service) Totaal kostenplaatje €623,95 (TNTPOST) of €629,95 (24 uur servive) Laatst gewijzigd door pinokkia; 02-04-12 om 18:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
30 euro per maand betalen voor 100 MB vind ik eerder lachwekkend dan een aanbieding hoor. Als je een beetje op internet surft en wat games speelt, is die 100 MB zo weg.
Ik betaal nu 30 euro voor 2000 MB internetdata, inclusief 150 belminuut per maand. En deze belminuten zijn onbeperkt houdbaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog even een update plaatsen over deze topic.
Deze actie is geslaagd. Na 3 mnd de abbo gedowngraded. Nu betaald mn vriendin een voordelig abbonement de laatse 9mnd. Ik wilde ook nog gauw gebruik maken van deze aanbieding. Mijn abbo is officieel vorige maand door looptijd heen. Dan had ik 2 telefoons kunnen verkopen (of 1 als reserve houden ) en de 5 met deze KPN abbo kunnen verslinden. Helaas heeft KPN deze abbonementsvormen uit de markt gehaald en bieden ze alleen nog met toestellease aan. Weet iemand nog ergens deze Bel/sms/Web abbo te vinden of iets in zelfde catogorie? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 14:26 |
iPhone 3G S 16GB | pspklant | Archief | 0 | 26-06-09 18:19 |
iPhone 3G 8 of 16GB? | Goudvis12 | Koopinformatie Nederland | 12 | 18-08-08 16:45 |
|
|