Simlockvrije iPhone 5 KPN? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Kan iemand mij vertellen of de Iphone 5 die KPN uitlevert een simlock heeft of niet? Ik wil het toestel snel kopen voor iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlockvrije iPhone 5 KPN?
Hoi,
Kan iemand mij vertellen of de Iphone 5 die KPN uitlevert een simlock heeft of niet? Ik wil het toestel snel kopen voor iemand in het buitenland en zie mezelf niet graag platgedrukt worden voor een Apple Store. Dus dit leek me een oplossing. Abo wil ik dan zelf gaan gebruiken voor een nog te kopen mobile. Of heeft het toestel een simlock, maar kan dat direct na aankoop tegen bijbetaling via KPN officieel ge-unlocked worden? Las hier iets over bij de oudere mobieltjes op hun site. Ben zelf niet zo thuis met mobieltjes, heb nu nog een (onverwoestbare) Nokia 3210, maar hopelijk niet voor lang Gaarne jullie advies. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
KPN heeft geen simlock. Ik haalde in april een iPhone4 bij Hi (ook KPN) en die draait nu met een T-Mobile abonnement. Zonder probleem gewisseld en zonder extra unlock codes in te voeren of wat dan ook.
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile forum
|
|
|||
|
|||
Zit geen simlock op. Echter Lease je tegenwoordig het toestel. Hou daar dus wel rekening mee bij het verkopen van je toestel
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft KPN alleen lease iPhone 5en, dat houdt in dat het eigenlijk een huur telefoon is en niet in jouw bezit.
|
|
|||
|
|||
Okies, bedankt voor de reacties.
Ik weet nu waar ik nog meer op letten moet voor ik er eentje aanschaf |
|
|||
|
|||
nee kpn hanteerd geen simlock meer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlockvrije iPhone? | bazza002 | Koopinformatie Nederland | 2 | 19-01-10 16:40 |
Simlockvrije (software unlock) iphone icm kpn abonnement | ruben | Archief | 3 | 22-08-09 22:15 |
KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! | Martijn Snels | Archief | 52 | 25-03-08 00:10 |
|
|