//

Simlockvrije iPhone?

Simlockvrije iPhone? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik twijfel of ik deze zomer, als het abonnement van mijn huidige telefoon is afgelopen, of ik dan een iPhone zou kopen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-10, 19:58
bazza002 bazza002 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard Simlockvrije iPhone?

Beste allemaal,

Ik twijfel of ik deze zomer, als het abonnement van mijn huidige telefoon is afgelopen, of ik dan een iPhone zou kopen. Ik ben tegen twee dingen aangelopen, waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden en ik hoop dat jullie daar mee zouden kunnen helpen.

- Is het mogelijk om een simlockvrije iPhone te kopen (2de hands zeer waarschijnlijk) en dan daar een abonnement van Ben op aan te sluiten?

- Kan ik zomaar dit zakelijke abonnement van T-Mobile afsluiten of gaat dan niet zomaar? Dit abonnement, de meest linkse: Met de speciale iPhone 3GS-abonnementen optimaal gebruikmaken van je iPhone - T-Mobile
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-10, 15:35
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

1. het is mogelijk om een simlockvrije iPhone te kopen, uit bijvoorbeeld belgie. Je kan ook een gelockte kopen en dan zelf jailbreaken en unlocken, dat is nu ongeveer 5 min werk.

2. Volgens mij kan je niet zomaar een zakelijk abonement afsluiten maar dat weet ik niet zeker
__________________
life is awesome
  #3  
Oud 19-01-10, 15:40
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Voor zakelijk heb je een inschrijving van de KvK nodig om te overleggen aan de provider.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simlockvrije iPhone 3G en UltraSnow Perdut Unlock [archief] 2 21-06-09 12:12
Officiele simlockvrije Iphone 3G michaeldebest Chat en geruchten 39 31-05-09 09:52
Nieuwe simlockvrije iPhone gelocked? Mish iPhone algemeen 11 07-11-08 23:10
Simlockvrije iPhone... ruben iPhone algemeen 4 24-10-07 13:20
Prijzen simlockvrije Iphone omhoog Kiwi Archief 3 30-09-07 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.