Traditioneel abonnement met telefoon nog mogelijk? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het überhaupt nog mogelijk om een "traditioneel" abonnement met telefoon (IPhone 4s) af te sluiten. Dus zonder lease! En zo ja, hoe pak ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Traditioneel abonnement met telefoon nog mogelijk?
Is het überhaupt nog mogelijk om een "traditioneel" abonnement met telefoon (IPhone 4s) af te sluiten. Dus zonder lease!
En zo ja, hoe pak ik dat dan aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk via een zakelijk abo
|
|
|||
|
|||
vermoed zelf van nietm denkt de enige manier om de traditionele abbo te behouden is als je er al 1 heb en die niet te verlengen maar gewoon te laten door lopen.
en het voordeel is dat je dan per maand kan opzeggen. |
|
|||
|
|||
bij zakelijke abo betaal je nog voor de iphone, abos zijn ook daar duurder geworden
|
|
|||
|
|||
Enkel bij andere providers kan dat nog niet bij deze die je nu vraagt.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij bied alleen KPN de lease constructie aan, bij de andere providers is het toestel uiteindelijk van jou. Ander kan je natuurlijk ook het toestel los kopen en er een sim-only abo in zetten.
|
|
|||
|
|||
kvds,
bj mijn zoektocht lijkt het erop dat er overal lease verplicht lijkt te zijn het lijkt bijna een afspraak |
|
||||
|
||||
KPN, Hi, Telfort, MTV Mobile, deze bieden inderdaad de lease aan. Ga je nu naar T-Mobile of bv Vodafoon dan KOOP je het toestel met een abo er bij. Maar wat ik ook al schreef, je kan zo op de Apple site een 4S KOPEN en dan haal je ergens ander alleen een sim-only abo.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon abonnement simkaart in Ipad2 | Arnis | iPad algemeen | 1 | 28-03-11 13:38 |
Iphone 4 gebruiken met nog niet ingegaan abonnement | menno83 | Odido (T-Mobile) | 11 | 19-08-10 13:13 |
Wil jij vandaag nog iPhone 16GB wit met T-mobile abonnement?? | Bikkel91 | Archief | 2 | 30-07-08 16:58 |
|
|