Levering nano-simkaart discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er al een nano-simkaart ontvangen van Telfort? Ik heb hem 29-09-12 besteld maar moet hem nog ontvangen Telfort reageert niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Levering nano-simkaart
Wie heeft er al een nano-simkaart ontvangen van Telfort? Ik heb hem 29-09-12 besteld maar moet hem nog ontvangen Telfort reageert niet
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan adviseer ik je om naar 1 van de telfort winkels te gaan om verhaal te halen enz
|
|
||||
|
||||
Dank voor je reactie hudeck,ga maandag maar eens winkelen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 00:43 ---------- En trouwens ze zijn pas vanaf 1 okt te bestellen dus denk ik dat je bestelling niet is door gevoerd |
|
|||
|
|||
Dan noem ik het diefstal hahahaha aangifte doen.
Maar als je het betaald heb dan heb je misschien een afschrift waar de betaling op staat |
|
|||
|
|||
Ik heb bij HI een nanosim besteld.
Moet ik deze meteen activeren als ik hem thuis krijg? Of kan dat wel een weekje wachten? |
|
|||
|
|||
Kan wachten hoor, mijn nano sim kaart ligt hier al 3 weken te wachten op zijn iPhone 5....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn nano-simkaart inmiddels ontvangen maar maar de Nieuwe iPhone heb ik nog niet.Waar kan ik kan ik zien hoe lang ik kan wachten met het activeren van de kaart?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat '3-maanden' antwoord van het Hi-forum (waar ik mijn nanosim heb aangevraagd): Dit is de draad waar 3 maanden aangegeven wordt: https://forum.www.hi.nl/simkaart-85/...1/index11.html. Maar ik ga er van uit dat je wel binnen 3 maanden je phone hebt
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn simonly abonnement afgelopen woensdag verlengd ,ik had de nieuw contract en de nano simkaart,vrijdag al ontvangen,de verlenging trouwens, gaat pas op 16/12 in,
en dan pas kan ik mijn nano simkaart gaan gebruiken,? ik vindt het vreemd trouwens. |
|
|||
|
|||
Ja, das dan helaas weer lang wachten . Wellicht is dat omdat op 16/12 je vorige contract officieel is verlopen en de verlenging dan pas in kan gaan? Dus dan krijg je je nieuwe iphone ook pas op die datum?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja,mijn vorige contract loopt af op 16/12, ik wacht ook op de iPhone 5,ik hoop dat hij eind deze maand weer beschikbaar is,maar wat ik me afvraag,wat heeft de simkaart te maken met een verlenging van mijn contract? stel voor dat ik al de iPhone 5 nu al in mijn beziet zou hebben,dus? Ok ik neem de risico en ik ga hem zelf op maat knippen,trouwens een vriend van me heeft al zo'n cutter plus adapters, micro/nano uit China besteld voor €5,50 incl verzendkosten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nano-SIMkaart www.simpel.nl | iPhone5release | Overige providers Nederland | 5 | 30-09-12 21:49 |
Nano simkaart ! | Vredeburg | iPhone algemeen | 5 | 28-09-12 17:00 |
Nano-simkaart Proximus | Mr.Bluestar | Proximus | 22 | 24-09-12 20:28 |
Nano Micro simkaart | Heavyduty | iPhone algemeen | 3 | 18-07-12 20:23 |
|
|