Nano simkaart ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al jaren klant bij KPN ! Ik heb een Duo simkaart in het verleden gekocht bij KPN. eentje voor mijn iPad & eentje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nano simkaart !
Ik ben al jaren klant bij KPN ! Ik heb een Duo simkaart in het verleden gekocht bij KPN. eentje voor mijn iPad & eentje voor iPhone 4. Nu een nano kaartje bij KPN aangeschaft voor mijn nieuwe iPhone 5 Blijkt achteraf als ik de Nano sim actieveerd ,dan wordt mijn Duo sim ongeldig ! Dus heb ik voor niets de Nano sim aangeschaft ! Terug nemen is niet mogelijk ! Wat is nu voor mij de oplossing ?
Groeten Vredeburg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nano duosim aanschaffen?
(indien KPN die aanbiedt; T-Mobile gaat dat bijvoorbeeld wel doen)
|
|||
|
|||
@XIII
proficiat met met vMMCC of MMMMMMMCC |
|
|||
|
|||
Kpn heeft geen duo Nano simkaarten ! Dus ik denk toch dat ik de micro simkaart maar gaat pas maken naar de afmetingen van een Nano kaartje !
Gr. Vredeburg |
|
|||
|
|||
Vredeburg, ik heb vanochtend bij T-mobile een nieuwe duo-simkaart besteld. Ze vertelden me dat de twee simkaarten er op het gewenste formaat uit te drukken zijn. Dus ik kan 1 kaart gewoon normaal sim (of microsim) maken en de andere op nano-formaat uitdrukken. Ze begrepen dat ik 1 van beide in de nieuwe iPhone 5 wil doen en de andere in mijn 'oude' iPad of mifi-apparaatje. Maar je moet dus wel echt een duo (dus 2 kaarten in 1 keer) bestellen want na het activeren blokkeren ze de oude kaarten.
|
|
|||
|
|||
Nano Simkaart
Het klopt iTalk, ik ben er ook achter dat je ze beter zelf kan maken ! Ik vindt het alleen jammer dat de KPN weer even dik 20 Euro uit je zak klopt!
Gr. Vredeburg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nano-SIMkaart www.simpel.nl | iPhone5release | Overige providers Nederland | 5 | 30-09-12 21:49 |
Vodafone levert ook de nano simkaart | Juriaan | Vodafone | 13 | 27-09-12 12:17 |
Nano-simkaart Proximus | Mr.Bluestar | Proximus | 22 | 24-09-12 20:28 |
Nano Micro simkaart | Heavyduty | iPhone algemeen | 3 | 18-07-12 20:23 |
|
|