iPhone 5 online kopen ofniet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Natuurlijk wil ik z.s.m. een iPhone zoals de meeste mensen, maar wat raden jullie mij aan? De iPhone gewoon bij Apple bestellen en hopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 online kopen ofniet
Hallo,
Natuurlijk wil ik z.s.m. een iPhone zoals de meeste mensen, maar wat raden jullie mij aan? De iPhone gewoon bij Apple bestellen en hopen dat de levertijd wat lager wordt of winkels in Duitsland / Belgie zoeken die de iPhone leveren. Wat ik ook wilde weten; Als ik de iPhone nu online koop bij Apple en betaal ontloop ik dan de BTW verhoging? Mvg. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 17:46 ---------- Ondertussen 2 iPhones online besteld, nu wachten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S online kopen via Apple USA | MrBombastic | iPhone algemeen | 0 | 20-09-12 13:40 |
iPhone 3g online kopen | eecksken | Koopinformatie Nederland | 5 | 01-08-10 12:21 |
Iphone online kopen!! | eecksken | Koopinformatie en ervaringen | 3 | 01-08-10 12:19 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone online kopen apple.com | prashantjuh | Archief | 6 | 05-10-07 13:48 |
|
|