Nano Micro simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik wil straks een simlockvrije Iphone5 zonder abonnement kopen. Ik heb nu een nokia E6 met abonnement en een normale simkaart. Kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nano Micro simkaart
Beste forumleden,
Ik wil straks een simlockvrije Iphone5 zonder abonnement kopen. Ik heb nu een nokia E6 met abonnement en een normale simkaart. Kan ik straks bij mijn huidige provider KPN een Nano micro simkaart voor mijn Iphone 5 aanvragen met behoud van mijn nummer. Gr. Heavyduty |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je het KPN al gevraagd?
|
||||
|
||||
Hoe kunnen wij dat hier nu weten. Zoveel is er niet bekend van de nieuwe iPhone. Laat staan van de rest.
|
|
|||
|
|||
Kpn zal ook wel meedoen en je zal je nummer kunnen behouden Operators slaan massaal nano-sims in voor iPhone 5 - Actueel - Connexie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Micro-simkaart providers | Deoncool1 | iPhone algemeen | 6 | 06-02-12 00:03 |
micro simkaart | nance30 | Odido (T-Mobile) | 0 | 20-10-10 19:53 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|