Micro-simkaart providers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, heb gisteren mijn nieuwe iPhone 4 binnengekregen, (simlockvrij) en wil hierbij een goedkoop abonnement hebben. Mijn oog viel dan ook simpel.nl, maar er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Micro-simkaart providers
Hey allemaal,
heb gisteren mijn nieuwe iPhone 4 binnengekregen, (simlockvrij) en wil hierbij een goedkoop abonnement hebben. Mijn oog viel dan ook simpel.nl, maar er staat niet aangegeven of zij ook micro-simkaarten leveren. Weet iemand iets daarvan? En zo niet, weten jullie dan misschien een andere goedkope provider met micro-simkaarten? Deon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een 'gewone' simkaart op maat (laten) knippen werkt even goed.
|
|
|||
|
|||
Heb het net geprobeerd met mijn huidige simkaart, alles goed gedaan paste precies, maar toch werkte het niet, dus dit is geen optie voor mij.
|
|
|||
|
|||
Dan zal het toch niet zo goed gedaan zijn.
Mijn simkaart is ook op maat geknipt (met zo een simcutter) en werkt perfekt. |
|
|||
|
|||
Ik heb geen simcutter gebruikt hiervoor. Is er misschien een winkel ofzo in de buurt van R'dam die het voor je kan doen?
|
|
|||
|
|||
Hier in Den Bosch heb je van die eenmanszaak telefoonzaken die voor 5 euro je sim knippen. Neem aan dat je in een stad zoals Rotterdam ook wel van die winkels hebt.
|
|
||||
|
||||
Aangezien je een nieuw topic begonnen bent gaat hier een slotje op.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
micro simkaart | nance30 | Odido (T-Mobile) | 0 | 20-10-10 19:53 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|