Apple logo blijft hangen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 3gs blijft hangen op de apple logo. Ik ben al dagen bezig en weet me geen raad meer! Ik heb geprobeerd om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple logo blijft hangen.
Hallo,
Mijn iphone 3gs blijft hangen op de apple logo. Ik ben al dagen bezig en weet me geen raad meer! Ik heb geprobeerd om de orginele software er op te zetten en dit lukt, Itunes herkent de telefoon maar de logo blijft alsnog hangen. Dit gaat ook zo met custom firmware! Ik kan alles installeren zo als het hoort, maar kom alleen niet van het apple logo af! Zoals ik het merk start de tel ook steeds weer opnieuw op na een tijdje er niets mee gedaan te hebben. Is er nog iemand met ideeën?? Groet, Rhandy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit heb ik gisteren ook gehad ,
DFU-modus in (hij hoort gelijk uit de DFU-Modus te springen dit deed hij bij mij niet) , DFU-modus handmatig uit, na 10 minuten startte die van mij eindelijk op. maar iTunes herkend je iPhone Én je kan de software terug zetten zoals het hoort?? ( niet custom ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het probleem van mij is opglost!! Het lag toch aan de batterij ik heb deze inmiddels verv. en de iphone werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g blijft op apple logo hangen | Loentje10 | iPhone algemeen | 2 | 29-01-12 17:25 |
iPhone: apple logo blijft hangen | volkarnhem | Jailbreak | 1 | 29-08-11 23:21 |
Blijft hangen op Apple logo | OiP | Archief | 1 | 28-04-09 23:48 |
|
|