Nano-simkaart Proximus discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben daarnet langs geweest in de belgacomshop in het Wijnegem Shopping Center om te horen of ze al proximus nano-simkaarten op voorraad hadden. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nano-simkaart Proximus
Ik ben daarnet langs geweest in de belgacomshop in het Wijnegem Shopping Center om te horen of ze al proximus nano-simkaarten op voorraad hadden. De dame vertelde me dat ze deze vanaf donderdag 20 september op stock zou hebben.
Heeft er iemand anders al andere ervaringen? 20 september is op tijd maar als ik er morgen al eentje zou kunnen scoren zou ik me toch iets meer op mijn gemak voelen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
2 dagen ? Serieus ? Int shopping zijn meestal snel met deze dingen. 2 jaar geleden met de microsim ook..
Gewoon 2 dagen wachten.. |
|
|||
|
|||
Je kan nog geen iPhone hebben om dat kaartje in te stoppen en tenzij je een ander nummer wil kan je het ook nog niet activeren of je bent onbereikbaar. Of zou je dan met een adapter werken? Dat kan wel natuurlijk... Maar ik zie de noodzaak niet om te stressen.
Howow |
|
|||
|
|||
Op een Franstalige site stond dat je de kaartjes kon afhalen en dan later kon activeren via de klantendienst. Ze werden dus niet instant geactiveerd bij het afhalen. Er was echter nog niemand die effectief zo'n kaartje had.
|
|
||||
|
||||
je kan via de website van Generation Connect een nano sim aanvragen. Onder de optie Prepaidkaart.
Maar dat is dus zonder je nummer te behouden .... |
|
|||
|
|||
Iemand een idee of dat wat gaat kosten of we het gewoon kunnen omruilen .
|
|
|||
|
|||
Proximus is gewoon omruilen .. Easy
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net langs geweest langs de belgacomshop in Mortsel maar daar kon men niet vertellen wanneer ze ze gingen hebben.
Dan maar naar de klantendienst gebeld om er achter te vragen en die zeiden dat ze in Mortsel deze week nog of ten laatste begin volgende week er zullen zijn. Straks nog maar eens in Wijnegem proberen. |
|
|||
|
|||
Daarnet in het naar huis komen langs de belgacomshop in Deurne gestopt. Daar wisten ze van niks en volgens hen zou de kaart pas uitkomen bij de release in België
Dan maar terug naar de shop in Wijnegem. Had dezelfde dame als eerder deze week maar ze had spijtig genoeg nog geen nano-simkaarten. Ze verwacht ze echt wel morgen en heeft mijn telefoonnummer genoteerd en zou me zowiezo bellen. Van zodra ik meer weet laat ik hier iets weten. |
|
|||
|
|||
Hoop echt dat hij er volgende week is,anders heb ik veel zin om over te stappen naar een andere provider.
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen een telefoontje gekregen van de shopmedewerker dat mijn kaart klaar lag.
Een uurtje geleden dan gaan afhalen en ze hadden er nog in voorraad. Dus als je een nanosim zoekt, Wijnegem is the place to be... PS: Ze zijn gratis! Laatst gewijzigd door Mr.Bluestar; 21-09-12 om 16:31. Reden: PS toegevoegd. |
|
|||
|
|||
En werkt het nu zo dat je met een telefoontje naar de klantendienst je kaart kan activeren?
Howow |
|
|||
|
|||
Inderdaad. Van zodra dat je je nieuwe kaart wil activeren moet je naar 6000 bellen en het nieuwe nummer doorgeven. Even later wordt je kaart dan actief.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt dan ga ik ze ook even oppikken
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, net gewoon in de plaatselijke proximus winkel nano sim gratis opgehaald, fijn !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen probleem want ik moet hem nog bestellen op 28/09 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
euhmm, neen. Ik heb gebeld rond 13u00 en mijn kaart werd geactiveerd nog terwijl ik met de medewerker aan de lijn was. Heeft dus geen 3 minuten geduurd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nano Micro simkaart | Heavyduty | iPhone algemeen | 3 | 18-07-12 20:23 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|