[tut] KPN en Hi prepay online discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) email werkt gewoon bij mij... Ik gebruik mn eigen hosting ervoor. IMAP instellingen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email werkt gewoon bij mij...
Ik gebruik mn eigen hosting ervoor. IMAP instellingen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
.............
Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:31. |
|
|||
|
|||
ik snap het niet hoor, bij mij werkt de mail functie gewoon.
Vanaf mn eigen site. |
|
|||
|
|||
.............
Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:31. |
|
|||
|
|||
er staat trouwens in de voorwaarden van Hi oneindig online dat ik niet video en muziek mag streamen...
kan ik youtube kijken op mn iphone? of kan Hi daar achter komen ofzo? |
|
|||
|
|||
Mmm sinds mijn upgrade naar 2.0 werkt m'n gprs niet meer en de FIX in dit topic blijkbaar ook niet meer. Heeft iemand enig idee hoe dit te fixen valt?
|
|
|||
|
|||
Dus je kunt met een iPhone geen verbinding maken met Gmail producten op het Hi / KPN Eindeloos online?
Ik wilde net een iPhone kopen om juist altijd op de hoogte te zijn van mijn Gmail account.. |
|
|||
|
|||
Niet via imap zover ik weet aangezien dit over een beveiligde ssl verbinding gaat. Misschien dat er met pop3 wel iets mogelijk is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hebben jullie ook een windows xp oplossing?
iphone 1.1.4, 8GB US |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn iPhone gedowngrade van versie 2.0 naar 1.1.4. Hierna deze instellingen doorgevoerd en sucessvol getest met Hi Eindeloos Online bundel! Over het verzenden van email zal ik ook opzoeken en voor instellingen voor FW2.0. Edit: Nog bedankt voor de tip!!! |
|
||||
|
||||
Geen waardeloze up , maar deze methode werkt nogsteeds!
Ik had altijd internet op mijn iphone , maar omdat ik hem laatst gereset had werkte KPN/HI internet net meer. maar via deze methode werkt het weer Good job ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 hi prepay | sonnyh | iPad algemeen | 8 | 21-04-11 01:07 |
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) | zillionz | KPN | 2 | 05-04-11 07:02 |
smsen in buitenland hi prepay | ewievissers | Overige providers Nederland | 0 | 09-05-09 12:51 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
HI Prepay Eindeloos online + FW2.0? | Dennis² | Archief | 2 | 07-08-08 18:00 |
|
|