Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een zakelijk abbonnement. Na maanden heen en weer gebeld te hebben kon ik ook daadwerlijk gebruik maken van de diensten die zij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement)
Hallo,
Ik heb een zakelijk abbonnement. Na maanden heen en weer gebeld te hebben kon ik ook daadwerlijk gebruik maken van de diensten die zij als provider leveren. Mijn Iphone4 heb ik via de tussenpersoon Belsimpel aangeschaft. Ik logde vandaag (23 feb.2011) in voor het eerst om de dienst te bekijken. Daarbij is er ook een optie om het lopend verbruik sinds je laatste factuur te bekijken. Ik was wel benieuwd wat ik zo ongeveer verbruikte. Eenmaal de dienst bekeken te hebben werd ik er niet echt wijs van wat het precies inhield op het gebied van internet gebruik. Ik had namelijk wel verwacht dat een concern als KPN wel wist dat een klant het verbruik in kb's/mb's wilt zien zodat je precies weet wat je verbruikt. Ik heb mij daar in vergist. KPN legt als volgt het internet gebruik voor: (link ref. http://img267.imageshack.us/img267/6...ing2011022.png) Ten eerste wordt het internetverbruik ingedeeld in 2 elementen internet en internet mobiel. Voor zover ik het via de klantenservice heb begrepen valt 3G/GPRS onder internet mobiel. Ten 2e zie je in de 2e row een getal staan. Het getal staat voor aantal. De getallen in de 3e row zijn de bedragen in euro's maar dat valt onder de belbundel. Wat moet ik onder "aantal" verstaan? Ik heb 1 iPhone met een pocket pro internet bundel. Misschien het aantal connecties(ofzo)? Ik heb verder geen andere kpn diensten lopen. Wat valt er dan onder "internet"? Voor zover ik weet maakt mijn iPhone alleen gebruik van gprs, 3g en Wi-Fi. Zou iemand mij het verschil kunnen uitleggen tussen internet en internet mobiel want de klantenservice medewerker die kon dat niet. Dank jullie wel! Laatst gewijzigd door zillionz; 23-02-11 om 16:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Wow, niemand heeft een antwoord...
Dat moet wel wat over KPN zeggen op het gebied van vaagheid... |
#3
|
||||
|
||||
Ik heb ook die zakelijke abbo van KPN via Belsimpel, die actie van gratis iPhone met pocket pro internet en bellen, à 20,- per maand (actietarief; kostte oorspr. 40,-) Ik moet zeggen dat ik de simkaart niet of nauwelijks gebruik (vanwege geen belbundel) en ik krijg dat hele rekening online niet eens aan de praat (de bevestigings sms komt nooit aan). Het zou moeten kloppen dat je apart en extra betaald voor elk telefoontje, maar toch niet voor het internet gedeelte? Volgens mij zat er gewoon onbeperkt internet op?!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overige kosten T mobile online factuur | verschel | Odido (T-Mobile) | 225 | 10-12-10 20:56 |
Betreft my t-mobile online factuur | hopjesvla | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-12-09 20:17 |
|
|