Betreft my t-mobile online factuur discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, na wat zoeken op het forum ben ik nog meer in de war geraakt en dus ga het maar een kans geven om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Betreft my t-mobile online factuur
Beste lezer,
na wat zoeken op het forum ben ik nog meer in de war geraakt en dus ga het maar een kans geven om een topic te raisen. ik heb nu ruim een maand de iphone 3gs in mijn bezit, nou wil ik een nieuwe tv aanschaffen en keek even op mijn rekening afschriften online en zag tot mijn verbazing dat t-mobile 86,61 euro heeft geïncasseerd terwijl ik een 150 abbo heb lopen. dus ik zoeken op my t-mobile naar wat informatie, en toen kwam ik erachter dat deze factuur helemaal niet online staat, en ik dus ook geen specificaties kan bekijken waar deze kosten vandaan komen. de kosten zijn op vrijdag 27-11 van mijn rekening gehaald, ondertussen is mijn nieuwe bundeltegoed al een tijdje aan het lopen en ik heb nog steeds geen factuur online kunnen bekijken. bij de betalingsstatus op my t-mobile staat het volgende: weet iemand hoe ik de factuur te voorschijn zou kunnen halen? Ontvangen facturen Factuurdatum Factuurnummer Bedrag (€) Betaaldatum Betaald (€) Datum Openstaand (€) 19.11.09 901099145282 86,61 29.11.09 86,61 27.11.09 0,00 Totaal openstaand bedrag 0,00 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Ik kan via My T-Mobile mijn facturen bekijken. Klik op de datum en in het volgende scherm kan ik de factuur met details bekijken (PDF).
Als ik er wat screenshots bij moet zetten hoor ik het wel. Ik denk dat je bij "Bekijk je Betalingsstatus" zit te kijken (aan de gegevens in je post te zien). Bij "Bekijk meer factuurdetails" vind je de gegevens zoals ik hiervoor beschreef ook. |
#3
|
|||
|
|||
|
#4
|
||||
|
||||
Ziet jouw beginscherm van My T-Mobile er ook zo uit?
Misschien heeft T-Mobile je account nog niet geactiveerd. Wanneer heb je hem aangemaakt? Het duurde bij mij ook een paar dagen voordat hij het deed. Heb je bijvoorbeeld de app Belstatus (of vergelijkbaar)? Geeft die al aan wat je bundel is? Anders kan dit een teken zijn dat je account nog niet actief is. Heb je niet voor 2 maanden abo geld betaald? Of moest je voor je iPhone betalen? Aansluitkosten etc.? Ik roep maar wat. Als je account actief is dan kun je allerlei details eraf halen waaronder PDF bestanden van je facturen. Handig, scheelt weer papier. Sterkte! |
#5
|
|||
|
|||
Mijn my t-mobile beginscherm ziet er zo uit:
Mijn account is zo'n anderhalve maand geleden al geactiveerd. Ik heb belstatus + belbundel op mijn iphone dus heb altijd precies mijn kosten in de gaten kunnen houden, maar de eerste maand heb ik wel bewust meer gesmst buiten mijn bundel om (~8 euro meer) maar dat kan nooit deze kosten verklaren. Verder heb ik geen idee waar de kosten vandaan komen natuurlijk, aangezien ik mijn factuur niet kan bekijken.. Omdat hij simpelweg niet online staat.. Bedankt voor de moeite btw |
#6
|
|||
|
|||
Wat zegt de Klantenservice?? maar wel appart dat je het niet in kan kijken.
|
#7
|
|||
|
|||
ik heb het eerst maar hier geprobeerd, maar ik ga nu de klantenservice bellen dus jullie horen nog wel.
|
#8
|
|||
|
|||
Overige kosten?
Toevallig heeft mijn vriend ook een torenhoge rekening, zijn eerste factuur sinds zijn verlenging icm een i-300 abonnement. Bij hem was de reden dat hij eerst Myfaves had (zonder onbeperkt internet) en zijn i-300 niet direct was ingegaan. Dit zorgt natuurlijk voor megahoge kosten door het 3G netwerk.
Maar heb je gedacht aan de (eenmalige) aansluitkosten van 26,25? |
#9
|
||||
|
||||
En weet je al wat het was?
|
#10
|
|||
|
|||
echt heel vreemd, aangezien ik bij aanschaf (een maand heb moeten wachten op) nummerbehoud heb gedaan, ik een nieuwe t-mobile account moet maken om facturen te kunnen zien..
vreemd want kan wel gewoon belstatus en betalingen zien die voldaan zijn etc, maar geen facturen. oke dus, nieuwe account. ja leuk maar gaat lastig want me nummer is natuurlijk al aan deze account gebonden! dus ik weer bellen, 'ja oke dat is lastig, we kunnen uw account resetten dan kan u zo een nieuwe maken' deze meneer gaf aan dat mijn account binnen paar uur gereset zou worden en ik nieuwe account zou kunnen maken. na wat wachten kwam er maar niets, dus ik meneer weer gebeld en mij werd nieuwe login + pw verteld, wat echter OOK niet werkte. dus vanavond hebben ze weer een boze beller erbij.. |
#11
|
||||
|
||||
Mijn vrouw heeft ook een factuur van in de 80 euro! Dat komt omdat er van 16-11 t/m 24-11 een naar rato bundel is verrekend en de rest allemaal buiten bundel is! Dus 86:04 min à EUR 19,30 (ex. BTW) aan extra kosten.
"Slim" van ze... Zal jij dus ook wel hebben gehad. Nu nog je account kunnen bekijken. Sterkte met de helpdesk... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) | zillionz | KPN | 2 | 05-04-11 07:02 |
Factuur T-mobile klopt niet! | marcelraps | Odido (T-Mobile) | 11 | 15-12-10 18:31 |
Overige kosten T mobile online factuur | verschel | Odido (T-Mobile) | 225 | 10-12-10 20:56 |
t-mobile factuur: 550 euro | hoi2 | Odido (T-Mobile) | 17 | 06-10-10 17:29 |
Factuur ontvangen van T Mobile | Telemovel67 | Odido (T-Mobile) | 0 | 25-08-10 23:54 |
|
|