Simkaart van Iphone klonen discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb onlangs een Iphone 4S in gebruik genomen, nu heb ik ook nog de oude telefoon; een Galaxy SII. Ik zou graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart van Iphone klonen
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs een Iphone 4S in gebruik genomen, nu heb ik ook nog de oude telefoon; een Galaxy SII. Ik zou graag beide telefoons willen gebruiken met hetzelfde nummer...daarvoor heb dan een kopie nodig van de sim in de Iphone. (1 telefoon voor onder werktijd en 1 voor daarbuiten -> de Galaxy) Is dat mogelijk? Het simkaartje in de Iphone is wel een stuk kleiner. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, ik zal eens langsgaan.
Het is een KPN Zakelijk abonnement. |
|
||||
|
||||
Dual sim is de oplossing. Even voor de duidelijkheid, je bent maar bereikbaar op 1 van beide toestellen. En niet op beide tegelijk. Je kunt maar met toestel met sim aangemeld zijn op het netwerk. Als je met de iphone verbinding maakt is de Samsung niet meer bereikbaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|