Ipone4 geen verbinding discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik heb sinds kort een iPhone 4 en hiervoor een 3. Mijn verbinding valt steeds weg, geen internet en niet kunnen bellen met mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipone4 geen verbinding
Goedendag, ik heb sinds kort een iPhone 4 en hiervoor een 3. Mijn verbinding valt steeds weg, geen internet en niet kunnen bellen met mijn KPN abonnement. We dachten het zal wel aan de 3 liggen maar nu met de 4 hetzelfde. Ook in de auto vaak deze problemen. Oplossingen zijn vaak alleen helemaal uitschakelen en opnieuw aandoen. Iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe oud is de simkaart?
|
|
|||
|
|||
Net een nieuwe simkaart in gedaan daar wij ook dachten dat dit misschien het euvel zou zijn... 3G verbinding is altijd goed als ook alle streepjes aanwezig
|
|
|||
|
|||
Jammer dat het niet werkte had dit probleem ook maar met een nieuwe simkaart was dit opgelost bij mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding | giljom | Wi-Fi | 2 | 30-04-11 22:41 |
Geen Wi-Fi verbinding | Sharonblabla | Wi-Fi | 1 | 14-04-11 19:43 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Geen 3G verbinding?! | Nielssk | iPhone algemeen | 0 | 08-04-10 10:47 |
|
|