KPN garantie icm iPhone 5 discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allen, Ik ben sinds november 2012 in het bezit van een iPhone 5 16GB Zwart. Op het snelle krassen van de achterkant en zijkant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN garantie icm iPhone 5
Goedenavond allen,
Ik ben sinds november 2012 in het bezit van een iPhone 5 16GB Zwart. Op het snelle krassen van de achterkant en zijkant na, prima toestel. Althans dat dacht ik. Sinds een aantal weken gaat mijn sleep/wake button steeds slechter functioneren. Als ik op de meeste rechtse kant het knopje indruk werkt het knopje niet. Duw ik links op het knopje, werkt 'ie perfect. Ik heb mijzelf even ingelezen en ik lees dat het een veel voorkomend probleem is. Ik kon helaas geen ervaringen vinden over hoe KPN dit oplost. Ik wil het graag gerepareerd hebben, maar ik kan i.v.m. mijn werk mijn toestel niet lang missen. Heeft iemand hier ervaring mee? -Luigi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dat zit met leasetoestellen is niet duidelijk omdat men niet de eigenaar van het toestel is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slechte kwaliteit 3g bellen KPN icm Iphone 5 | Rdammert | KPN | 8 | 23-03-13 10:58 |
Alle iDevices: Garantie icm jailbreak | yourtjhuh | Jailbreak | 6 | 10-08-11 23:40 |
Bereik Iphone 3Gs icm KPN, | psytek | KPN | 3 | 24-08-10 16:07 |
Simlockvrije (software unlock) iphone icm kpn abonnement | ruben | Archief | 3 | 22-08-09 22:15 |
Belgische Mobistar iPhone icm KPN? | ifolkert | Archief | 1 | 29-07-08 15:03 |
|
|