Telfort mogelijk ?? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen Ik was van plan om de nieuwe iphone te gaan halen Maar dan wil ik die aleen maar met telfort abbonement Maar is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telfort mogelijk ??
Hey mensen
Ik was van plan om de nieuwe iphone te gaan halen Maar dan wil ik die aleen maar met telfort abbonement Maar is dat wel mogelijk omdat die daar niet voor word uitgebracht Heeft dat geen gevolgen voor het gebruik met internet daarop ? Ik heb geen ervaring met t-mobile maar het lijkt me niets Ik zit nu bij orange en dat is helemaal ***** en duur Alvast bedankt Groeten Daaf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee telfort gaat de iphone niet verkopen. Oftewel wil je hem daarop hebben zal je hem ergens vandaan moeten halen, unlocken en je telfort sim erin doen. Hoe en wat en waar deze wegen liggen is totaal nog niet duidelijk. Afwachten dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
whattsapp en telfort | jolanda25 | KPN | 1 | 19-01-11 19:48 |
Telfort of Vodafone? | silverjax | Vodafone | 3 | 10-10-10 20:50 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
GPRS Telfort | PimVB | KPN | 3 | 17-08-08 09:47 |
Telfort? | DaveyY | KPN | 5 | 30-03-08 17:13 |
|
|