Telfort? discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik het nu een telfort abo en net mijn iphone binnen gekregen mijn Telfort abonnoment loopt bijna af nog 3 of 2 maanden Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telfort?
Hey, ik het nu een telfort abo
en net mijn iphone binnen gekregen mijn Telfort abonnoment loopt bijna af nog 3 of 2 maanden Maar wat is nu het beste abbonoment ik zat zelf te denken aan telfort 100 belminuten met 30 sms en onbeperkt internet Brand maar los! Greetz, Dave |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zelf heb ik ook Telfort met de 10,- onbeperkt internet bundel, en ik ben zéér tevreden,
misschien is het beste om een sim only abbo + de internet abbo te nemen, dan ben je het goedkoopst uit . |
|
|||
|
|||
Okee ik zal eens zoeken
|
|
|||
|
|||
DaveyY,
Wat is het beste abonnement? Die vraag hoor ik 10x per dag bij mij in de winkel. Er is geen beste abonnement! Iedereen heeft een ander bel/sms gedrag. Als je eens een (gratis uiteraard) passend advies wilt. Kun je me altijd een pm sturen! Gr
|
|||
|
|||
Ja maar wel een sym-only nemen, doe ik altijd. Vaak goedkoop en als je het omrekent kan je dan eventueel nog een mobieltje kopen. In jou geval heb je al een iPhone. Dus ben je niet al teveel kwijt. Heb zelf ook een onbeperkt internetbundel en ben zéér tevreden.
|
|
|||
|
|||
Ja een sim only ben ik van plan ik ga toch voor Telfort met 30 sms 200 minuten en onbeperkt internet (15 euro) hele mooie prijs en ik heb nu ook telfort en ben tevreden met het bereik enz
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort of Vodafone? | silverjax | Vodafone | 3 | 10-10-10 20:50 |
Telfort microsim | prosperot | KPN | 2 | 01-08-10 13:44 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
Iphone 3G i.c.m. Telfort | checknl | KPN | 1 | 19-11-08 13:40 |
Telfort mogelijk ?? | daaf | KPN | 1 | 14-06-08 19:07 |
|
|