Telfort microsim discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al meer bekend rond wanneer Telfort hun microsim gaat uitbrengen? Via de helpdesk wordt ik iig niet veel wijzer. Daar kreeg ik als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telfort microsim
Is er al meer bekend rond wanneer Telfort hun microsim gaat uitbrengen? Via de helpdesk wordt ik iig niet veel wijzer. Daar kreeg ik als reactie op mijn vraag onderstaande mail terug:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.Het is voor ons onduidelijk waar wij u mee van dienst kunnen zijn. Graag ontvangen wij van u een toelichting in een reactie op onze email. Weinig hoopgevend, zou ik zo zeggen.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb eergisteren hun servicedesk gesproken en in een winkel navraag gedaan. Beide lieten weten dat er voorlopig geen microsim komt. Voor mij dus einde contract als het "knippen" van de sim mislukt.
|
|
|||
|
|||
Blijft vreemd, aan de andere kant is het ook een low budget bedrijf waar je weinig van kan verwachten ( kijk ook maar naar hun internet "snelheid")
Maar ik heb inmiddels geknipt, en das prima gelukt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort shop eindhoven + nieuwe kassa = gratis microsim! | dedafmonteur | KPN | 2 | 10-01-11 16:27 |
MIcrosim vraagje | Inador | Odido (T-Mobile) | 3 | 28-09-10 16:07 |
Telfort sim naar microsim geknipt en toen.... | Rink | KPN | 2 | 10-09-10 18:46 |
MicroSIM | Jasn | Orange | 7 | 20-08-10 09:56 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
|
|