Simkaart kopen in winkel (Telfort) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Simkaart verknipt bij het maken van een micro simkaart. (Telfort) 1) Is het mogelijk om een Simkaart in de Telfort winkel te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart kopen in winkel (Telfort)
Ik heb mijn Simkaart verknipt bij het maken van een micro simkaart. (Telfort)
1) Is het mogelijk om een Simkaart in de Telfort winkel te kopen? 2) en kan alles direct overgezet worden? (huidige mobiele nummer etc.) 3) Hoeveel euro ben ik kwijt als ik in de winkel een simkaart koop? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
Windows: Hoe muziek kopen in Duitse iTunes winkel? | XIII | iTunes | 0 | 23-12-09 14:19 |
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen | bastos | Odido (T-Mobile) | 70 | 25-09-09 16:42 |
Help! iPhone pakt mijn telfort simkaart niet meer... | RhanJones | Archief | 4 | 14-02-09 01:18 |
Telfort: geen 3g ontvangst? => bestel een nieuwe simkaart | xetradax | KPN | 4 | 02-12-08 21:13 |
|
|