Mijn iPhone is niet hoorbaar bij gebeld worden discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens gebeld worden is mijn telefoon niet te horen,wel zichtbaar dat de telefoon overgaat !! Kan moeilijk steeds naar mijn scherm zitten staren !! Volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is niet hoorbaar bij gebeld worden
Tijdens gebeld worden is mijn telefoon niet te horen,wel zichtbaar dat
de telefoon overgaat !! Kan moeilijk steeds naar mijn scherm zitten staren !! Volgens mij heb ik betreffende schermen bekeken en beltoon gekozen !! Hoe wordt die beltoon hoorbaar gemaakt is mijn vraag !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Schuifje links aan de zijkant niet per ongeluk op mute staan?
|
|
|||
|
|||
Speelt hij muziek wel gewoon af via de luidsprekers? Zo niet, alle steckers een een paar x achter mekaar erin en eruit.
|
Labels |
iphone 5 s os9 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij bellen of gebeld worden | jack1953 | iPhone algemeen | 0 | 03-10-15 12:54 |
u kunt niet gebeld of gebeld worden herstel via itunes??? | jandevoer | iTunes | 0 | 14-10-11 22:31 |
Vreemd probleem bij gebeld worden op FW 3.0 met 2G iPhone | spacefreek | iPhone algemeen | 19 | 04-07-09 02:04 |
Geen geluid en trillen bij gebeld worden!? | suusenzo | Ringtones en Wallpapers | 0 | 10-07-08 11:04 |
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! | speeds | iPhone algemeen | 3 | 08-04-08 01:32 |
|
|