Iphone3g Geen 3g verbinding TELFORT discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JJapie Het is een algemene storing bij Telfort.. Wordt aan gewerkt vlgs de klantenservice (is niet iPhone-only dus). Overigens heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke instellingen bij APN
Ben blij voor je dat je de icoontjes ziet.... Welke instellingen heb je overigens bij APN staan, is wat mij betreft ook nog erg veel verwarring over... Alvast bedankt voor je reactie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
APN: internet
gebruikersnaam en wachtwoord gewoon leeglaten. |
|
|||
|
|||
Geen verbindingsnaam hoeven opgeven?
Dank voor je reactie. Gisteren met HD van Telfort hadden ze het ook nog over een verbindingsnaam heb jij die ook moet opgeven? (Zou telfort spot moeten zijn, maar zie geen mogelijkheid dit ergens op te geven....)
|
|
|||
|
|||
Nee, verbindingsnaam hoef (en kan) je nergens op te geven. Sowieso zou de naam die je aan een verbindingsprofiel geeft niks uit moeten maken, en dat doet het ook niet. De zieltjes van de Telfort KS zijn wat simpel en volgen de instructies op het scherm zonder precies te weten waarover ze praten.
|
|
|||
|
|||
Overigens werkt mobiel internet hier weer
|
|
|||
|
|||
hmmm. hier in amsterdam nog niet.
|
|
||||
|
||||
Donders! Bij mij werkt het internet wel, maar het gaat wel echt beretraag.
Iemand al een manier gevonden om 3G werkend te krijgen? Werk op dit moment met een YES-SIM (Y3G), maar heb ook een GEVEY (3G) liggen!
|
||||
|
||||
Meer mensen last van geen verbinding met Telfort, of betekent dit dat ik voor de 3e keer binnen een week kan gaan herstellen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G verbinding instellingen Telfort | Sstokhof | KPN | 0 | 14-08-10 01:27 |
Verbinding Telfort hapert | bluejay | KPN | 1 | 17-07-10 19:46 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
[Telfort+Iphone3G] Lange smsjes worden niet ontvangen | bartcrum | KPN | 3 | 10-03-09 10:59 |
Altijd verbinding met 3G/GPRS i.c.m Telfort? | cdemuinck | KPN | 3 | 19-12-08 09:05 |
|
|