iPhone 3G met telfort: Ervaringen discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Werk hier nu ruim een maand met zowel de 3G als 2 2G's op Telfort, geen enkel probleem, 3G is uit België. Niks ingevuld in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werk hier nu ruim een maand met zowel de 3G als 2 2G's op Telfort, geen enkel probleem, 3G is uit België.
Niks ingevuld in de velden hier. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx! Ik ga hem gelijk lezen.. hope it works! Ik heb een toestel uit Frankrijk en een Ifoneguide-sim, alles werkt prima behalve 3G... Je hoort hoe het afloopt. |
|
|||
|
|||
Instellingen
|
|
|||
|
|||
hostnaam: smtp.gmail.com
gebruikersnaam: mijnadres@gmail.com wachtwoord: je gmail-wachtwoord Gebruik SSL: aan Identiteitscontrole: Wachtwoord Serverpoort: 587 |
|
|||
|
|||
Bedankt
Dacht dat gmail alleen via het web haar smtp beschikbaar stelde...
Weer wat geleerd en bedankt voor je comment. Is superhandig want als je niet in NL bent en via een Wi-Fi verbinding zit van een ander dan kun je niet de standaard smtp.telfortmail.nl gebruiken. |
|
|||
|
|||
Ik zie nu op gsm .nl een iphone met een telfort abbonement staan met surf&mail unlimited. Is dit wat? Werkt internet dan wel gewoon fatsoenlijk (goede snelheid en al). En kan ik gebruik maken van alle functies(zoals app store, weet dat visual voicemail niet werkt)
Bedankt! Laatst gewijzigd door Wizard; 15-10-08 om 19:05. |
|
|||
|
|||
Werkt allemaal prima
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Met het progje 'speedtest', haal ik met Telfort/KPN 1326Kbits/s down en 110Kbits/s up Latency 194 ms.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties, ik blijf dus lekker bij Telfort en ga shoppen voor een goede 3G (snap niet dat er mensen zijn die de prijzen van T-Mobile willen betalen...)
@ Whosnext: Sorry, dat moest inderdaad 1e generatie zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net een testje gedaan op speedtest.bbned.nl
kom op 3715.1 kbps / 3.63 Mbps / 464.39 KB/Sec. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3G
Ik weet niet wat jullie voor problemen hebben maar 3G werkt perfect met Telfort op een Iphone 3G... met een ifone unlocksim.
Geen problemen... |
|
|||
|
|||
http://text.dslreports.com/mspeed?jisok=1&more=1
test met 1MB hiermee haal ik: 978 kbit/sec - 1105 kbit/sec - 725 kbit/sec - 366 kbit/sec - 854 kbit/sec met internet heb ik toch nog wel regelmatig dat ie naar niet-3G gaat. Ook last van? Ik zit in omgeving Den Haag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
iPhone 3.0 met T-mobile of Vodafone (of Telfort houden)? | LJArnoud | Odido (T-Mobile) | 0 | 06-06-09 00:07 |
Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort? | jaapbuijs | KPN | 21 | 16-01-09 22:12 |
Iphone 3G met Telfort en Firmware 2.2: Batterijproblemen! | ElleniPhone | KPN | 3 | 23-11-08 17:40 |
iPhone 1.1.1 met telfort. | sic139 | Archief | 4 | 20-10-07 22:44 |
|
|