KPN/Hi rekening internet discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot mijn schrik krijg ik vandaag een rekening van de Hi in de bus ! Ik moet € 46,88 betalen voor 22.328 MB !!! Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN/Hi rekening internet
Tot mijn schrik krijg ik vandaag een rekening van de Hi in de bus ! Ik moet € 46,88 betalen voor 22.328 MB !!! Het rare hieraan is dat ik alleen thuis op internet via Wi-Fi zit Mijn vraag is dus ook hoe kan dit
Gr. Martyn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is heel simpel, je hebt kennelijk gebruik gemaakt van hun netwerk.
Staat bijvoorbeeld push mail aan? zo ja dan kan dit het probleem zijn. een surf & mail abo. doet wonderen. |
|
|||
|
|||
Die staat bij mij op handmatig, alle push functies btw
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook eens gehad, bosspref gebruiken en je Edge uitzetten
|
||||
|
||||
Bosspref is zeker een oplossing, maar ik zal graag ook wel willen weten welk programma contact zoekt met internet?
|
|
|||
|
|||
Hij is niet gejailbreakt gewoon legaal Hoe los ik het dan op !
|
|
||||
|
||||
Misschien dan toch een jailbreak toepassen, BossPrefs installeren en EDGE uitzetten. Uitleg over dit alles is te vinden op dit mooie forum.
|
|||
|
|||
Kan ik niet bij Hi vragen of ze internet op me simkaart kunnen uitschakelen
? |
|
||||
|
||||
Citaat:
instellingen>Algemeen>Netwerk>Mobiel datanetwerk en bij APN / Gebruikersnaam / Wachtwoord .... gewoon wat versinsels typen ( gewoon alles doorelkaar ...kijk eens of dat helpt Lijkt bij mij wel te helpen , heb verders : VPN niet geconfiguureerd en Dataroaming uitstaan . Laat ff weten of dit lukt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
......................................
Laatst gewijzigd door Missbaksel; 10-09-08 om 18:16. Reden: Dubbel Post |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
hoge internet rekening? | Mickeymii | Wi-Fi | 6 | 21-04-10 12:10 |
internet rekening | sa-jaws | Odido (T-Mobile) | 0 | 22-02-10 17:32 |
internet uitgeschakeld rekening blijft stijgen! | jurben33 | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 11-09-09 20:40 |
Hoge rekening KPN | j078 | KPN | 14 | 14-03-09 04:49 |
|
|