KPN en Iphone discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen ik ben heel erg blij met mijn iphone, ben echter een "nurd"aangaande de instellingen. Ik wil graag mijn mails laten ophale bij planet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN en Iphone
Hallo mensen ik ben heel erg blij met mijn iphone, ben echter een "nurd"aangaande de instellingen. Ik wil graag mijn mails laten ophale bij planet. kan iemand mij helpen. Ik ben radeloos geworden.Thanks
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Planet? dat bestaat nog niet meer?
|
||||
|
||||
Citaat:
Als iemand deze vraag stelt, haalt ie kennelijk zijn/haar mail (nog steeds) van een Planet-adres. Zo internet ik via @Home, wat tegenwoordig 'Sikko' schijnt te heten. Oftewel: hoe relevant is je vraag ?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! | Martijn Snels | Archief | 52 | 25-03-08 00:10 |
|
|