telfort en iphone (supersimonly) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi beste iphone gebruikers Ik neem volgende week woensdag een iphone over van een vriend deze is gesimlocked dus moet ik deze jailbreaken. Ik bel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telfort en iphone (supersimonly)
Hoi beste iphone gebruikers
Ik neem volgende week woensdag een iphone over van een vriend deze is gesimlocked dus moet ik deze jailbreaken. Ik bel veel per maand dus wil overstappen naar super simonly van telfort TELFORT Super Sim only 500: Telfort Super sim only 500 (12 mnd) - de goedkoopste van Nederland - Telfort shop mobiel
Is deze snelheid acceptable voor mobiel internet net zo snel als tmobiel/vodafone of nowhere near deze snelheden?... gaat het mobiele internet wel werken op de iphone met telfort? hebben nieuwe simkaarten invloed op de iphone (deze niet te jailbreaken of dergelijke?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
UMTS is 3G.
768kbit/s is zeker een redelijke snelheid, alleen Vodafone heeft een stuk sneller internet. KPN en Hi 128kbit/s T-Mobile volgens mij 128kbit/s tot 384kbit/s Vodafone heeft 3,6 Mbp/s Nieuwe simkaart moet geen problemen geven. Jailbreaken kan dus gewoon!! Laatst gewijzigd door Dolfijn; 29-01-09 om 21:19. |
|
|||
|
|||
dankje voor je reactie... ik heb mn telfort abbonement verlengt naar supersimonly dus volgende week jailbreaken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
Telfort icm iPhone 3G | iDavid | KPN | 0 | 04-09-09 12:57 |
Telfort, Eerste generatie Iphone | secured | KPN | 5 | 02-07-09 21:34 |
Iphone 3G i.c.m. Telfort | checknl | KPN | 1 | 19-11-08 13:40 |
iPhone 1.1.1 met telfort. | sic139 | Archief | 4 | 20-10-07 22:44 |
|
|