Iphone 3G, KPN SURF EN MAIL discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik wil op mijn 3G straks gaan surfen overal, als het even kan. Nu heb ik een KPN abbo, en wil ik graag onbeperkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G, KPN SURF EN MAIL
Hoi, ik wil op mijn 3G straks gaan surfen overal, als het even kan.
Nu heb ik een KPN abbo, en wil ik graag onbeperkt kunnen surfen, dus neem ik straks de Surf en mail Totaal bundel. Alleen moet ik dan ook een extra UMTS simkaart krijgen? Zoals ik gehoord had? Of heb ik dit verkeerd gelezen? En de snelheid is laag dat weet ik, maar dat zei dan zo. Verder ben ik benieuwd naar tethering i.c.m. met KPN surf en mail totaal... wordt dit ook geblokkeerd dan? Of niet? Ik heb een KPN flexibel 20 bundel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt, je hebt een UMTS simkaart nodig. Overigens zijn alle nieuwere simkaarten dat al.
Tethering durf ik zo niet te zeggen.. gok dat het niet geblokkeerd is, maar je zult wel snel aan je max zitten (van de fair use policy) |
|
|||
|
|||
Uhm, wat is de max weten jullie dat?
En de fair use policy zal toch niet zo ontzettend laag zijn, verder zal ik het niet elke dag gebruiken. |
|
||||
|
||||
Dat is het probleem met fair use... dat weet je niet.
10X het gemiddelde, zal iets rond de 1GB zijn gok ik zo. Overigens krijg je een waarschuwing als het zo ver is, je gaat niet meteen betalen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Flink misbruik gaan maken van tethering en dan wordt het vanzelf afgesloten. Wil je met je PC het net op dan dien je en ander abbo te nemen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN: Surf&Mail totaal of Extra Snel voor de iPhone? | CLL-Martin | KPN | 13 | 20-04-10 20:03 |
KPN surf & mail totaal en radio 538 | monty010 | KPN | 4 | 12-12-09 10:32 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
KPN Prepaid Surf&Mail Totaal WERKT!!! instelling | iguana9999 | KPN | 6 | 19-05-08 12:53 |
KPN Surf&Mail | midon | KPN | 11 | 26-03-08 15:05 |
|
|