KPN Surf&Mail discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sinds vrijdag surf & mail van Kpn aangevraagd aangezien mijn data kosten zijn gestegen met mijn iphone. Nu vroeg ik mij af of de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
KPN Surf&Mail
Ik sinds vrijdag surf & mail van Kpn aangevraagd aangezien mijn data kosten zijn gestegen met mijn iphone.
Nu vroeg ik mij af of de instellingen van je gprs veranderen of blijven die het zelfde. Dit zijn mijn instelleingen nu: APN: internet Gebruikersnaam: kpn Wachtwoord gprs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alleen APN: internet is volgens mij al genoeg, zo werkt het althans bij mij en ook op de KPN site staan die instellingen (niet voor de iPhone natuurlijk, maar ik heb bij andere GPRS toestellen gekeken).
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie dit telefonisch aangevraagd? ik had vandaag zo'n activeer smsje gestuurd maar mijn toestel was niet geschikt volgens hun
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan je telefonisch doen via klantenservice of naar primafoon. Instellingen blijven het zelfde veranderd niets (bron: Primafoon) |
|
|||
|
|||
Ik werk bij kpn dit zijn de instellingen.
APN: internet Username: niks invullen Pass: ook niks invullen
|
||||
|
||||
Citaat:
APN: internet Username: KPN Pass: gprs ingevuld en dat doet het ook prima, of moeten de laatste 2 waarden absoluut blanco zijn. n.b. na een reset zijn alle 3 waarden gewist en dat werkt ook prima, kortom ik snap er niets meer van |
|
|||
|
|||
Username en Pass moeten leeg zijn.
|
|
|||
|
|||
ik heb (nog) geen abo voor internet op m'n iphone. Als ik bij APN invul: internet, doet internet het, maar ook als ik helemaal niks invul. maakt dit nog verschil? of is dit alleen van belang als je een abo hebt?
internet is nu vrij traag zonder Wi-Fi, wordt het sneller als je zo'n abo neemt van 9,95 per maand, of blijft de snelheid het zelfde? Laatst gewijzigd door ruubster; 26-03-08 om 14:44. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mocht de Iphone met umts komen dan gaat het allemaal wat sneller maar voorlopig moeten we het doen met gprs. |
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor je antwoord! ik ga toch maar voor het abonnementje. veel te leuk om overal alle functies van de iphone te kunnen gebruiken!
ik zag trouwens dat als je KPN hebt, je altijd gebruik kan maken van GPRS, ook als je geen instellingen hebt ingevuld! tip om de hoge kosten hiervan tegen te gaan, ga naar: instellingen -->algemeen --> netwerk --> EDGE --> en zet achter APN: disabled nu maak je niet automatisch gebruik van GPRS als er geen Wi-Fi is! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN: Surf&Mail totaal of Extra Snel voor de iPhone? | CLL-Martin | KPN | 13 | 20-04-10 20:03 |
KPN surf & mail totaal en radio 538 | monty010 | KPN | 4 | 12-12-09 10:32 |
Iphone 3G, KPN SURF EN MAIL | SirYoshi | KPN | 4 | 28-06-09 12:15 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
KPN Prepaid Surf&Mail Totaal WERKT!!! instelling | iguana9999 | KPN | 6 | 19-05-08 12:53 |
|
|