Gratis internet op je mobiel voor KPN klanten discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Van vrijdag 21 tot en met zondag 30 december is het gebruik van mobiele data oftewel internetten op je mobiel voor alle particuliere mobiele klanten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis internet op je mobiel voor KPN klanten
Van vrijdag 21 tot en met zondag 30 december is het gebruik van mobiele data oftewel internetten op je mobiel voor alle particuliere mobiele klanten van KPN gratis. Het dataverkeer wordt in die periode niet in rekening gebracht.
Dit geldt voor abbonnementen en prepaid klanten. Klanten met een databundel betalen voor het gebruik er boven niets. Dit alles is voor particuliere klanten. Bron: portable gear Wellicht interessant voor iedereen om het eens uit te proberen voordat je iets afsluit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ooooh dat had ik wel willen hebben... Nja ik overleef het wel.. Jammer dat vodafone niet van dat soort acties heeft
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Ja ik had het berichtje ook al gezien en het is bij mij dus niet gratis. (zakelijke klant )
Vind het een rare actie dat zakelijke klanten niet hieronder vallen
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ik ben zakelijke klant bij KPN en heb twee weken geleden een berichtje gehad dat ik een maand gratis internet heb. Zal niet de enige zijn neem ik aan wél?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN mobiel prepaid internet vraag | Riket | iPad algemeen | 16 | 19-08-12 12:48 |
Mobiel internet via Simpel van KPN | smart_golfie | KPN | 55 | 06-09-11 22:34 |
Probleem mobiel internet KPN iPhone4 | berensy | KPN | 15 | 31-08-10 14:39 |
3G en Mobiel Internet Debitel/KPN | dentoon | KPN | 0 | 29-09-08 18:09 |
HI reclame: Voor 10 euro gratis mobiel internet ? | danieldereus | Overige providers Nederland | 15 | 07-05-08 01:36 |
|
|