Mobiel internet via Simpel van KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, telecomprovider Simpel bied sinds kort mobiel internet aan maar ik zou niet weten wat ik op mijn iPhone moet instellen om hier gebruik van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiel internet via Simpel van KPN
Hallo, telecomprovider Simpel bied sinds kort mobiel internet aan maar ik zou niet weten wat ik op mijn iPhone moet instellen om hier gebruik van te kunnen maken. Heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja mij uitleggen wat ik precies waar moet invullen?
Alvast bedankt, René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit zou ik ook wel willen weten.
Weet iemand dit ?? |
|
|||
|
|||
Heeft niemand hier een antwoord op ?
|
|
|||
|
|||
Misschien gewoon even kijken op de simpel website ??????
Bij: Instellingen datagebruik !! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
gouden tip: probeer eens Klantenservice Simpel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je dan de KPN settings al geprobeerd? http://qelp.kpn.com/Apple/iPhone-3G/...tig-instellen/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
username:GPRS wachtwoord:Kpn maar die werken niet dus ALS iemandhier nog wat weet? |
|
|||
|
|||
Ik word ook niet wijzer van de Simpel & KPN klantenservice. Heb alle verschillende instellingen al geprobeerd, maar nog steeds geen resultaat
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Quote: "Bewerk de details voor Mobiele data als volgt: Bij APN, voer portalmmm.nl in. Bij Gebruikersnaam, voer niets in. Bij Wachtwoord, voer niets in. Keer terug naar het Startscherm. " |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit werkt bij mij ook niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klantenservice bellen en eisen dat ze jouw voorzien van de gegevens. Het is namelijk niet zo dat ze je telefoon apart moeten ondersteunen. Het is gewoon een reeks gegevens die je in moet voelen om contact te kunnen maken met hun internet service.
Eisen dat je die gegeven krijgt en niet eerder ophangen. Laat je niet zo makkelijk van het kastje naar de muur sturen zou ik zeggen. |
|
|||
|
|||
Heb nog instellingen gevonden op de site:
Reguliere instellingen zijn: • Naam instellingen: SIMPEL WAP • GPRS toeganspunt / APN-adres: internet.access.nl • Automatisch IP-adres: Ja • Username: Leeg laten • Password: Leeg laten • Wap accountnaam(bijv): Multimedia • Proxy gebruiken: Ja • Adres: 193.113.200.195 • Port: 8080 |
|
|||
|
|||
Net nog maar eens met Simpel gebeld en ze hebben volgens de lieftallige dame echt de instellingen niet voor de Iphone omdat er geen overeenkomst is tussen hun?!
|
|
|||
|
|||
Bel dan nog maar een keer, want dat is gewoon dikke onzin. Zij hoeven geen overeenkomst te hebben met "hun" (apple?).
Ze moeten jouw gewoon in staat stellen je internet te gebruiken, ongeacht welke telefoon je gebruikt. Daar heb je recht op. Daarnaast zijn het gegevens die voor elke telefoon min of meer gelijk zijn: een wachtwoord, een gebruikersnaam, apn, eventueel een ip-adres. Dat is niet telefoongebonden voor zover ik weet. Het is iig niet zo dat jouw telefoon niet KAN werken op hun netwerk. Ze moeten je die gegevens geven. punt uit. Heeft niets met een overeenkomst te maken. Wat is er inweze nu anders aan dan op een Nokia of Sony? Het is gewoon data die je wil ontvangen en versturen. Simple as that. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door raoul4life; 05-07-10 om 15:58. |
|
|||
|
|||
Zeg ze dan maar dat dit geen ondersteuning is, maar gewoon basis informatie. Visual voice is iets wat providers over het algemeen niet "ondersteunen". In die zin is er echt sprake van wel of niet ondersteunen.
In het geval van data ontvangen op je telefoon is het gewoon een kwestie van algemene gegevens verstrekken. Daarbij is er gewoon sprake van service verlenen voor de dienst die ze aanbieden. En dat zijn ze verplicht. Echt geen genoegen nemen met die onzin antwoorden! |
|
|||
|
|||
p.s. anders vraag je gewoon welk apn, gebruikersnaam en wachtwoord je nodig hebt. Niet eens beginnen over de iPhone.
Bij Telfort is het heel simpel, APN: internet en verder hoef je niets in te vullen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN mobiel prepaid internet vraag | Riket | iPad algemeen | 16 | 19-08-12 12:48 |
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile | MJJ | Odido (T-Mobile) | 13 | 01-06-12 12:28 |
Mobiel internet Simpel via T-mobile | Drinkyoghurt | Overige providers Nederland | 12 | 10-05-11 00:24 |
Probleem mobiel internet KPN iPhone4 | berensy | KPN | 15 | 31-08-10 14:39 |
3G en Mobiel Internet Debitel/KPN | dentoon | KPN | 0 | 29-09-08 18:09 |
|
|