Iphone 4 IOS 4.01 KPN internet discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een Iphone 4 IOS 4.01 en KPN abo Zakelijk met zeker internet. Maar ik kan niet internetten/mailen/enz. Heb alles al gebrobeerd zo ver ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 IOS 4.01 KPN internet
Heb een Iphone 4 IOS 4.01 en KPN abo Zakelijk met zeker internet.
Maar ik kan niet internetten/mailen/enz. Heb alles al gebrobeerd zo ver ik weet. APN instellingen: APN niks ingevuld APN internet APN porstalmmm.nl zelf nog even langs Belcompany geweest maar die konden me ook niet verder helpen. Iemand??????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar heb je de iPhone4 vandaan? Simlock on?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Staat 3G aan?
Ik heb daar helemaal niks ingevuld (3GS) KPN Zet 'm eens uit en daarna weer aan. Zo moest ik mijn mini sim activeren. |
|
|||
|
|||
heb alles al geprobeerd.
apn ingevuld en ook zonder iets in te vullen, met en zonder gebuiker of wachtwoord. altijd reboot gedaan na iets veranderd te hebben. Simkaart werkt wel want in een HTC geen problemen. Zie wel 3G staan in home screen. Het enige verschil is dat het een simkaart van HI Kpn is ivm micro (abo is KPN zakelijk). maar volgens KPN en Belcompany moest dat geen problemen geven. |
|
|||
|
|||
Het moet zijn portalmmm.nl en niet porstalmmm.nl
Dus zonder r ertussen Eric |
|
|||
|
|||
Wat bij mij geholpen heeft is:
instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel netwerkinstellingen succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks. "Portalmmm.nl was hier een tikfout" wel goed opgelet Laatst gewijzigd door blademans; 29-07-10 om 22:33. |
|
||||
|
||||
Dit probleem is al veel vaker voorgekomen evenals de beschreven oplossing. Dus in plaats van uren moeilijk zitten doen had je beter die tijd kunnen besteden door gebruik te maken van de zoekfunctie.
|
|||
|
|||
wat mensen vaak vergeten naar het invullen van apn: is dat je telefoon even moet uitzetten en weer aanzetten om het te activeren.
Had hetzelfde probleem, maar na eenmaal uit en aan werkte het! |
|
|||
|
|||
heej heren, snap er niks van, ik heb een iphone 4 met 4.0.1 redsn0w etc, alleen nu werkt het internet niet... wat te doen? heb ook geen optie om de APN in te vullen
Help me alsjeblieft? |
|
|||
|
|||
Het lukt het nog niet voor mij en KPN technische dienst heeft geen tijd om me helpen. Ze zullen over 4 dagen me terug bellen
Ik heb een simlockvrij Iphone 4 met KPN sim only. Heb portalmmm.nl ingevuld en de telefoon uitgezet + weer aangezet. Daarna nog ook geprobeerd de netwerk instellingen te herstellen. Maar niks werk. Iemand een idee ? |
|
|||
|
|||
Heb eindelijk de KPN technische dienst aan de telefoon gehad en het lijkt of mijn toestel heeft een probleem. En nu ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@jqs: Een onbedoeld effect/bug/fout van jailbreaken is dat de mobiele dataverbinding niet meer werkt. Ik heb dat al 2 keer mee gemaakt. Een keer op opnieuw herstellen en even testen zonder jailbreak bevestigde dat: ineens werkte het toen wel weer. Daarna opnieuw jailbreaken en toen ging het wel goed. Laatst gewijzigd door ballegooier; 23-09-10 om 17:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone internet Via KPN Dongel op laptop | mees | Wi-Fi | 0 | 08-07-10 14:33 |
KPN iPhone 3GS, internet werkt niet na update iOS 4 | Johny050 | KPN | 3 | 21-06-10 23:58 |
iPhone internet (Wi-Fi) kpn/telfort | xXbijvanckXx | Wi-Fi | 2 | 27-01-10 12:24 |
Kpn Internet Op Iphone | jermain | KPN | 15 | 24-11-08 21:00 |
iphone en internet & kpn | passie | KPN | 0 | 13-08-08 18:29 |
|
|