ik heb naast mijn kpn een G staan discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een iphone en links bovenaan staat naast kpn een G wie weet wat dat inhoud?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb naast mijn kpn een G staan
Hallo,
Ik heb net een iphone en links bovenaan staat naast kpn een G wie weet wat dat inhoud? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is GPRS.
|
|
|||
|
|||
maar dat is niet dat internet aanstaat en dat het me geld kost?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan ook het programma "Services" installeren en EDGE/GPRS helemaal uitzetten. |
|
|||
|
|||
Gangstermode
|
|
|||
|
|||
Kijk een keer onder "gebruik" in de instellingen, daar kan je zien of hij effectief ook data heeft verzonden/ontvangen.
|
|
|||
|
|||
aha ok...dus verder heeft niemand dit?
Enne waar vind ik dat programma die hem uit kan zetten? Dat heeft verder voor de rest van de programma's geen gevolgen? |
|
|||
|
|||
dit heeft alleen gevolgen voor de programma's waarvoor je internet nodig hebt
je kan trouwens die programma's nod altijd gebruiken met Wi-Fi hoor ik ben er wel van overtuigd dat andere mensen dit ook hebben dit vond ik via de zoekfunctie:https://forum.iculture.nl/f14/i...uitzetten.html sorry maar heb ff geen zin om uitgebreider te gaan zoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! | boijke | Odido (T-Mobile) | 8 | 05-03-10 21:38 |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! | sahin14755 | Archief | 1 | 23-11-09 20:38 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
help!! Heb een probleem met mijn aan/uit-knop! | acg | iPhone algemeen | 2 | 26-06-08 21:49 |
|
|