iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/73678-gratis-iphone-4-op-kpn-netwerk.html)

ccb25 17-10-10 16:35

dat is duidelijk, heb hun vrijdag meer dan eens gemaild, maar geen reactie.terwijl ze me toegezegd hebben me op de hoogte te houden.

PeterPastoor 18-10-10 11:01

Mijne is verstuurd en komt morgen aan. Gelukkig is mijn vriendin thuis haha

Franz 18-10-10 13:15

kan iemand bevestigen dat de toestellen van gsm-zakelijk simlock-vrij zijn?
en weet iemand hoe ik mijn oude simkaart kan aanpassen tot een micro-sim?

alvast bedankt.

Redondo1982 18-10-10 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franz (Bericht 587510)
kan iemand bevestigen dat de toestellen van gsm-zakelijk simlock-vrij zijn?
en weet iemand hoe ik mijn oude simkaart kan aanpassen tot een micro-sim?

alvast bedankt.

Ja, is simlockvrij...luie Kees!

Topic is maar vier pagina's groot, hoor!:rolleyes:

PeterPastoor 18-10-10 15:37

En ja dat kun je aanpassen maar een microsim kost je bij KPN €17,-

philippefeij 18-10-10 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 579038)
Heb de actie op belsimpel besteld, gisteravond laat. Vanmorgen vroeg pas de betaling in orde gemaakt via iDeal, en vanmiddag het contract + alle gevraagde kopieën van ID bewijzen etc. gefaxt. Ben benieuwd, heb het kvk nr van een familie lid ingevuld, verder allemaal mijn eigen gegevens.

Dankzij dit soort mensen schiet het bij KPN voor geen meter op!

Thanks!

ccb25 18-10-10 18:42

ws gaat de actie eind deze week bij alle providers stoppen, kreeg daar via belsimpel een mail over

webferret 18-10-10 19:03

Ik kreeg een sms met dezelfde boodschap.

Een beetje overkill want ik wacht nog steeds op mijn bestelling bij hun.....

En dan van die idioten die een KvK van een familielid invullen. Sorry hoor, maar wat ben je dan voor loser...

ballegooier 18-10-10 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door philippefeij (Bericht 587614)
Dankzij dit soort mensen schiet het bij KPN voor geen meter op!

Thanks!

Geen dank!

webferret 19-10-10 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 587907)
Geen dank!

En je bent er nog trots op ook dat je bewust de boel loopt te belazeren?

pclahsen 19-10-10 10:36

Vorige week woensdag is contract bij KPN aangemeld, gisteren een mail van Belsimpel gekregen dat ie vandaag naar mij verstuurd wordt, met trackingnr. Hebben jullie een idee over de doorlooptijd.

PeterPastoor 19-10-10 11:02

Damn omdat er een jaarmarkt hier is komt de dpd vandaag niet bezorgen. Lullig want ons huis is gewoon te bereiken via andere kant van dorp. Morgen komt hij nu. Nog een dag wachten!

jorispeeters 19-10-10 14:15

Ik kreeg net een telefoontje van de bezorgservice om een afspraak te maken. Moet zeggen erg nette afhandeling! Kreeg precies de gang van zaken te horen en kon afspreken wanneer men kon afleveren. Ze komen morgen langs.

Besteld op 4 oktober, Afgeleverd (als alles goed gaat, maar dat denk ik wel) op 19 oktober. Dus een levertijd van 2 weken.

Ik ben erg tevreden tot nu toe over gsmzakelijk.nl! Mag ook wel eens gezegd worden.

pclahsen 20-10-10 13:58

Bij mij via Belsimpel gisteren pakketje bezorgd met DPD, was niet thuis, bij de buren afgeleverd, tja...Maar IK HEB HEM!:) weekenddagen inbegrepen 13 dagen levertijd.

Edit: o ja, te zien aan de Engelse stekker (er zit trouwens netjes een Nederlands verloopstukje bij) komt ie uit de UK. En inderdaad simlockvrij.

lumikiller 20-10-10 17:24

Telt deze actie niet voor particulieren ?

PeterPastoor 20-10-10 18:35

Jeuy ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen. Scherm is zoooo mooi!

Ben er blij mee!

pclahsen 22-10-10 10:03

Nee helaas niet. En de actie zelf is inmiddels ook al minder interessant, ik had nog 24 mnd korting + gratis iPhone 4, is al snel veranderd in 12 mnd korting.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller (Bericht 588860)
Telt deze actie niet voor particulieren ?


pclahsen 22-10-10 10:04

Mooi he! Wel even je gegevens aanpassen op dit forum he :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterPastoor (Bericht 588905)
Jeuy ik heb hem vandaag ook mogen ontvangen. Scherm is zoooo mooi!

Ben er blij mee!


webferret 22-10-10 16:51

Ik heb bericht gekregen dat de mijne vandaag verzonden is. Was het maar vast maandag!

Franz 25-10-10 18:54

Ik heb mijn toestel vorige week via zakelijk.nl ontvangen en inmiddels van T-mobile een micro-sim ontvangen van mijn nog lopende abonnement. Als ik dat kaartje in de iPhone stop geeft hij aan 'geen service' . Het toestel zou toch simlock-vrij zijn?
Heeft iemand een tip?
alvast bedankt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:07.